Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 05-08-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
Den nye valpen er en liten morgenfugl. /

hjemme igjen etter fire uker på hytta, bare avbrutt av en kontroll etter operasjonen til pøbelprinsessen.
Vaskemaskinen går, kaffemaskinen virker, det er stille i huset og jeg sitter og funderer på hvordan jeg best kan plassere et potensielt flygel.
Postet 05-08-17 kl 08:54 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi har avlevert mellomste på Gardermoen. Han skal spille håndballcup i Ungarn. Skulle gjerne vært med, men passer ikke så godt jobbmessig med fri neste uke.
Postet 05-08-17 kl 09:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Jeg var på sommerfest i går og overnattet her. Var i seng halv fire i natt. Nydelig vær ute, stille i huset.
Postet 05-08-17 kl 10:07 av millact millact er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Vi er hjemme igjen etter fantastisk voksenferie i Hellas. Yngste er hjemme fra Norway Cup, ungdommene mine har fri i dag, bikkja er ferdig med løpetid, så jeg tror jaggu meg at alle er hjemme og i noen lunde balanse.
Nå skal jeg spise grovbrødskive med leverpostei og deretter dusje i egen dusj.
Vår første Hellastur gav mersmak! Jeg elsket alt bortsett fra de 17 myggstikkene jeg har på beina.
Postet 05-08-17 kl 10:24 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg har sovet helt til nå, det er ikke så vanlig for meg.

Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til, har vært veldig sosial de siste dagene, så mulig jeg skal være litt alene i dag.
Postet 05-08-17 kl 10:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Godvmorgen. Jeg har tilbragt første natt i egen seng etter ferien, og det er en helt egen form for vidunderlig.

I dag: vaske klær og rydde i hagen. Og endelig spise mager mat igjen. #SvigermorstappetMage
Postet 05-08-17 kl 10:32 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg nyter siste feriedager og prøver å venne meg til å stå opp før kl. 10.30.

Vi skal ha middagsgjester og jeg har en sjokoladekake i ovnen. Ellers er det mannen som skal lage mat, så jeg skal ut på byen og spise lunsj med nolo og amylin. Ferielivet er helt greit kjenner jeg.
Postet 05-08-17 kl 10:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Minste er våken, mellomste sover. Jeg skal ned å trene. En bursdag i dag, ellers ikke så mye på tapetet.
Etter en uke på jobb lengter jeg visst etter ferie igjen. Blir sikkert bedre når alle er i gang med hverdagen igjen, håper jeg.
Postet 05-08-17 kl 10:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste feriedagen vår. Reiser ikke før i kveld, så det skal bades noen timer først. Baggasjen er pakket. Jeg blir alltid sånn dustete fornøyd med å endelig ha et ryddig rom, sånn to minutter før vi forsvinner ut døra.
Postet 05-08-17 kl 11:15 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste morgen hjemme alene. Gleder meg til å få mann og barn hjem siden jeg ikke har sett de siden mandag. Ingen spesielle planer for dagen annet enn å forberede neste uke. Jobb igjen på mandag gitt.
Postet 05-08-17 kl 11:31 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag!
Sov lenge idag etter å ha vært oppe halve natta. Unger som ikke vil legge seg..
Jobbe mer i hagen - det skal legges platting.
Forefallende husarbeid må og gjøres.
Jeg savner sol, sjø og varme.
Postet 05-08-17 kl 11:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kom hjem i gårkveld etter to deilige uker i varmen. Sjauing i hus i dag og i morgen. Vipps jobb mandag.
Postet 05-08-17 kl 12:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemme etter deilig ferieuke på Mallorca. Nattfly gikk overraskende greit, og vi fikk noen timer søvn da vi kom hjem også, så formen er OK på alle. Nå er det fri flyt av nettbrett, vaskemaskinen går og jeg skal handle litt. Godt å være hjemme også!
Postet 05-08-17 kl 12:44 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg begynner så smått å innse at de late feriedagene snart er over og hverdagen med tilhørende aktiviteter på ettermiddagen begynner med et brak på mandag.
Postet 05-08-17 kl 13:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sto ikke opp før over elleve. Jeg eeeeelsker å sove! Har spist frokost og drukket kaffe og skal snart på løpetur. Skal besøke en venninne i kveld. Akkurat passe med planer, med andre ord.
Postet 05-08-17 kl 13:24 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg må feire bryllupsdagen alene, Alberto og jentene er på vei hjem fra Andøya. Vurderer å gå løs på Happy Valley alene, selv om jeg egentlig burde vente til vi kan se den sammen. Uansett skal jeg bruke denne dagen til akkurat det jeg vil. To runder med vaskemaskina er husarbeidsalibiet.
Postet 05-08-17 kl 13:50 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag, Albertine. Har sett litt bilder av dem på Facebook, fine bilder.
Postet 05-08-17 kl 14:01 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hellu!

Jentungen, mannen og jeg har vært i antinazidemo, vasset i Spikersuppefontena og spist is, og nå skal jegplukke bær og lage smuldrepai når bare ungen sovner.
Postet 05-08-17 kl 16:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fekk ungane heim i går. Dei har vert vekke i tre veker. I dag nyter me berre ein roleg dag. Og så blir dei litt skjemt bort av mor. Nybakte horn til frukost var ganske så kjekt syntes dei.
Postet 05-08-17 kl 16:40 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Så deilig å få de hjem igjen etter tre uker!
Postet 05-08-17 kl 19:06 av millact millact er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no