Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredagskaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredagskaffe

Postet 29-03-19 kl 10:05 av Kaffestuggu

Siste fredag i mars, og siste fredag i vintertid.
Straks er det helg!

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
scilla sin avatar
Jaggu er det ikke fredag igjen.
Postet 29-03-19 kl 10:10 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Sykt barn ble friskt akkurat i tide til å få med seg fredagen. Kan hende helgefølelsen er reddet.
Men først svette litt over skummel deadline i neste uke!
Postet 29-03-19 kl 10:12 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Skal bruke dagen på å kaste alt rælet som har samlet seg i huset i det siste. Og så trene av meg surheten som sikkert kommer til å oppstå etterpå.
Postet 29-03-19 kl 10:16 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er rett og slett fornøyd, i dag også. kaffe er drukket, frokost spist.
Postet 29-03-19 kl 10:17 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Veldig tom helg venter, usikker på om jeg synes det er en fin ting. Men først hektisk fredag. Har drukket for mye espresso allerede.
Postet 29-03-19 kl 10:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Jeg har fødselsdag i dag og feirer med å avspasere. Jeg har allerede vasket kjøkken og trappen. Vasket og ryddet vekk klær og ryddet stuen. Nå skal jeg snart handle og så skal jeg ha god tid til å trene og slappe av.
Postet 29-03-19 kl 10:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Ventefredag. Det er ikke barebare å være på jobbjakt etter 10 år i samme jobb, altså. Jeg har for eksempel ikke tålmodighet til å vente i det hele tatt. Hvor vanskelig kan det være å si om jeg får jobben eller ikke.
Postet 29-03-19 kl 10:24 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hipp hurra for Blå!
Postet 29-03-19 kl 10:25 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Blå!

Det er godt det er fredag. Jeg må stå opp så himla tidlig for å komme meg i dusjen før tenåringene, så man er jo helt utslitt allerede torsdag. Det er fristende å flytte til noe med to bad, sånn rent bortsett fra hvor fælt det er å flytte, da.
Postet 29-03-19 kl 10:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen til Blå!

Jeg har siste dag på jobb i engasjementet jeg er i og ingenting å gjøre. Venter mest på dra!
Postet 29-03-19 kl 10:36 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Hipp hurra for Blå!

Jeg står foran en helg fullstendig uten verken håndball- eller fotballkamper, og dette skjer svært sjelden hjemme hos oss. Derfor har vi sørget for å invitere alle ungene som knerten skal på CISV-leir på overnatting til oss. (Det føltes som en skikkelig god idé da jeg foreslo det, men nå angrer jeg noe innmari.)
Postet 29-03-19 kl 10:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hipp hurra for Blå! Kake må til.

Postet 29-03-19 kl 11:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Blå.

Fredag og straks helg.
I går opplevde jeg at Teslaen vår døde. Det gikk opp for meg at Elbiler også har et 12V batteri som kan dø. Og når det dør, så dør hele bilen. Nix, nada, null liv. Ikke mulig å åpne dørene en gang. Så da var det bare å ringe bergingsbil..
Postet 29-03-19 kl 11:30 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Blå!

Jeg er fortsatt slått ut og snarg klar for mer Paracet. Blæh!
Postet 29-03-19 kl 12:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Gratulerer, Blå!

Jeg har vært på styrketrening før jobb og skal på skytetrening etter jobb, men så, SÅ er det helg og INGEN planer.
Postet 29-03-19 kl 12:49 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Kake må det være, ja!

Postet 29-03-19 kl 12:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg har tilbragt morgenen med å fortelle min ærlige mening til treneren på det laget jeg er oppkvinne på om hva jwg synes om deres merksnodige prioriteringer for å kunne stille lag i 1. divisjon, en divisjon som alle kampresultatet viser at vi ikke har noe å gjøre i. Nå tar de valg som gir de som er middels gode et ekstremt dårligere tilbud, og jeg tror Poden kommer til å slutte på fotballen når han finner ut det.

Morsomste var at mailen kom med «har du innspill, kom med dem». Mine innspill ble møtt med «dette er avgjort, du får ta det med sportslig utvalg». Og når jeg svarte fint, da gjør jeg det» med kopi til sportslig utvalg så kom «sportslig utvalg er enig, dette er avgjort».
Postet 29-03-19 kl 13:00 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen Blå.
Postet 29-03-19 kl 13:21 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Blå!

Fra og med i kveld og til og med neste lørdag handler alt liv utenom jobb om korps og oppkjøring til NM. Det er første gangen vi spiller i denne divisjonen og er rimelig spente på om vi greier å holde oss der.
Postet 29-03-19 kl 13:43 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Helg!
Postet 29-03-19 kl 13:51 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Tusentall for gratulasjoner, kaker og blomster.

Jeg har kjøpt store mengder mat og vin og fått alt på plass. Nå er det en kopp kaffe mens jeg forbereder meg på trening.
Postet 29-03-19 kl 15:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer, Blå!

I dag er jeg glad jeg har noen år på baken slik at det å håndtere relativt heftige situasjoner på jobb går greit. Takk og pris at det som regel går bra til slutt!
Postet 29-03-19 kl 16:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med Blå-dagen!! :bursdsag:

Nå skal jeg straks hjemover, i kveld blir det fest-forberedelser til den store gullmedalje, 26 gjester i 18-årslag i morgen.
Postet 29-03-19 kl 17:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Blå!

Jeg har jobbet noen timer, sånn i tilfelle det blir streik på mandag. Nå logger jeg av og tar helg.
Postet 29-03-19 kl 21:50 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no