Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 16-01-17 kl 07:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Jobbsykling i minusgrader er ikke min greie kjenner jeg, men jeg kom meg nå hel frem. Nå timelisteskriving og en matbit før dagen begynner for fullt.
Postet 16-01-17 kl 08:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Vi har feiret nybakt tiåring hele helgen, og i dag er den store dagen. Det ble en rørende morgen, og tiåringen er storveis fornøyd med morgenkåpe og (endelig!) egen iPad.

Nå er jeg på jobb, og her er det bare å brette opp ermene.
Postet 16-01-17 kl 08:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Gratulerer med 10-åring Eia. Her i huset har vi en fersk 9-åring som ble feiret med familie på lørdag og skal ha guttene i klassen her på spillbursdag i ettermiddag. Så dagen min blir litt hjemmekontor og litt avspasering for å ordne til selskap. Har også sendt en skummel epost, og venter spent på om jeg får noe svar på denne...
Postet 16-01-17 kl 08:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer til 10-åringen, Eia!

Vi har også hatt feiring av 7-årsdag hele helgen, men selve bursdagen er i morgen. Det var tøft å stå opp i dag, så kaldt å krype ut av dynen.
Postet 16-01-17 kl 08:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med tiåringen, eia!! De er så fine, disse tiåringene!

Trøtt mandag, sov dårlig i natt, skjønner ikke hvorfor. Har ikke sovet så utrolig mye i helgen heller, burde ikke ligge søvnløs natt til mandag av den grunn.

Firedagersuke er bra, hyttetur med venner i helgen coming up, en sjelden me-time-helg.
Postet 16-01-17 kl 08:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Minusgrader
Postet 16-01-17 kl 09:12 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Ny uke, ny todo-liste! (Kanskje ikke helt ny, da. )
Postet 16-01-17 kl 09:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer med ti-åring, Eia! Selv har jeg en nybakt åtte-åring i hus i dag. =) Første gang jeg er frisk nok til å komme meg på skolen etter jul også. Dette blir en bra dag.
Postet 16-01-17 kl 09:32 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Veldig friskt og klart gå-til-jobb-vær i dag, jeg blir mye våknere både av dagslyset og spaserturen.

Dagen er ellers bare halvfull av møter, så det burde gå an å få gjort en del arbeid innimellom også.
Postet 16-01-17 kl 09:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer til alle bursdagsbarn!

Jeg starter dagen med litt gjesping. Skulle egentlig til tannlegen, men hun var blitt sjuk, så da må jeg jo nesten jobbe i stedet. (Det jeg har aller mest lyst til er å gå på skøyter! Men jeg tror ikke akkurat at det er spesielt inntektsbringende.)
Postet 16-01-17 kl 09:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer til alle bursdagsbarn.

Kaldt i dag. Kjører gammel svigerbil til jobb i dag.
Postet 16-01-17 kl 09:53 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarna!!

Kald dag her også, var -12 hjemme. Jeg ser forurensningen som et brungult lokk over hovedstaden, og leser på fb om alle som raser over dieselforbudet.
Postet 16-01-17 kl 09:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
God morgon. Og gratulerer til alle bursdagsbarna

Dagens store dillema, prøve å kjøre sjølv for å hente nye mobilen min, eller få pappa til å komme å hente meg? Eg heller litt mot å bli henta
Postet 16-01-17 kl 10:38 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjertensfryd, synes definitivt du skal bli hentet!
Postet 16-01-17 kl 11:49 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Pappa ringte, så då blir eg henta om nokre timar. Eg blir passa ganske godt på altså.
Postet 16-01-17 kl 12:06 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Pappaer er til for å brukast i slike situasjonar.
Vel, her starta dagen dramatisk med bil som ikkje ville starte. Spurte naboen om han hadde startkabler, men det hadde han ikke, men det var ikkje noko problem å kjøre meg til toget. Ere mulig å vere å snill? Trur han må få vin altså. Er jo neste tjue minutt. Så då kom eg meg til Oslo og fekk gjennomført avtalen min, Mammo henta meg på toget og kamerat med batterilader har vore her og sett bilen på lading. Eg har gode folk rundt meg, altså! ladekameraten skal få lys melkesjokolade, for det kjøper aldri kona, for ho er så sunn. Fnis.
Postet 16-01-17 kl 18:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no