Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 12-10-16 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Tussa sin avatar
Voldsomt til triggerhappy bilde i dag

Eg er haustferietrøtt og hadde mest lyst ligge inntil litt lengre ho der fine 11-åringen som sov hos meg i dag sida ho og bestefaren pusse opp rommet hennar
Postet 12-10-16 kl 07:45 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har for mye å gjøre på jobb.

I dag skal jeg avholde familieselskap for den ferske 9-åringen, og det har jeg i hvert fall ikke tid til. Sjokoladekake og eplekake er ferdigbakt og ingredienser til taco er innkjøpt. Vi kommer i mål. Som vanlig er det bare min side av familien som kommer, og de takler jeg ganske greit.
Postet 12-10-16 kl 07:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg fikk melding fra sjefen i morges om at hjemmekontor kunne være lurt, etter et par dager med stengt varmeanlegg pga vedlikehold var det ganske kaldt på jobben.
Postet 12-10-16 kl 08:06 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hanen i nabolaget her bør ta seg ei bolle! Jeg vil ikke våkne før åtte på ferie!
Postet 12-10-16 kl 08:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tror bildet må være ironisk. Eneste mulige forklaring på FP.
Postet 12-10-16 kl 08:30 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
I dag skal jeg løpe på to fjell, og pakke for to små som skal fly alene til København i kveld.
Postet 12-10-16 kl 08:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er så veldig ikke wonderful i dag.
Postet 12-10-16 kl 08:33 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har ferie reste av uken. Om et par timer kommer lillesøster hjem fra besteforeldreferie. Tror ikke jeg rekker noe fjell før det, tenker det blir trening i kveld.
Nå skal jeg bare spise frokosten min, drikke kaffe, og gjøre ikke noe en stund.
Postet 12-10-16 kl 09:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ikke særlig wonderful her heller, så i dag sparer jeg kollegaene på nyjobben for hostingen min og sitter hjemme og leser meg opp på diverse i stedet. Har levert barn, handlet og svart på et par mailer, så hvis jeg får i meg litt kaffe nå håper jeg konsentrasjonen kommer for fullt.
Postet 12-10-16 kl 09:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er på plass på forelesning. Etter lite søvn i natt blir det en lang dag..
Postet 12-10-16 kl 09:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Jeg ville også bare ligge i dag. For en gangs skyld var minstejenta i kosemodus istedenfor stå-opp-modus klokke 0630. Men opp og hopp, jobbe litt, så kjøre til Vestlandet.
Postet 12-10-16 kl 09:14 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Senga mi var wonderful i morges, det var vanskelig å komme seg ut av den og på jobb. Hjalp ikke at 6-åringen lå varm og god ved siden av og holdt rundt meg.
Postet 12-10-16 kl 09:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ingen wonderful dag her heller. Jeg burde jo le ondskapsfullt av a-menneskeungen som i alle år har vekket oss på grusomme tidspunkt av natta. Han lå i senga si og hyyyylte at han vil sove litt til, men etter klokka 7 på hverdager er i grunnen a-menneskebarn som spretter rundt morgenblide å foretrekke.
Postet 12-10-16 kl 09:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på kontoret, magen ser ut til å roe seg, og dagen er i det minste mer wonderful enn i går. Full rulle her, kun to jobbeuker før fagsamling med fullt program i tillegg til forventning om å holde gang i alt det vanlige saksarbeidet. Hjelper litt at det er i Milano da!
Postet 12-10-16 kl 09:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Jeg er i kjelleren i dag, og er lite konstruktiv på jobb. Men jeg er her. Det er en seier det også.
Postet 12-10-16 kl 10:40 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg kan holde deg med selskap, Observatøren. Nok sagt, egentlig.
Postet 12-10-16 kl 10:43 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er syk, dagen før eksamen! Og planene mine om å ligge i senga og se Netflix hele dagen gikk i vasken fordi fiberlinja er nede. Livet er jammen hardt i dag.
Postet 12-10-16 kl 10:49 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har satt inn skinnskoene mine med sånn leather balm. 3 par boots gode som nye. :glorie:
Postet 12-10-16 kl 10:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Wonderful dag i London. Vi har sovet godt og nå lager mannen frokost mens damene surfer. Shopping og rusling på programmet, ispedd god mat her og der. What's not to like?
Postet 12-10-16 kl 11:10 av 007 007 er ikke aktiv
Oppdatert 12-10-16 kl 11:43 av 007
Gammel
Blånn sin avatar
Dag to på kurs for brannvernansvarlig. Traurig teoretisk og akkurat nå en som snakker saakte om ulike former for sprinklerannlegg... Men etter lunsj skal vi ha praktiske øvelser ute.
Postet 12-10-16 kl 11:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg gleder meg til liveshow med Welcome to Night Vale i kveld. Poden skal også være med; han har bare hørt et lite knippe episoder, men det er nok for å vite hva greia er, og han har definitivt sansen.
Postet 12-10-16 kl 11:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg tror vi har et krampepositivt stuggupersonale i dag, i motsetning til i går.

Busy dag i dag, og dermed får jeg gjort mye. Rart det der.
Postet 12-10-16 kl 12:54 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Åh, kos dere Skilpadda, det skulle jeg gjerne ha vært!
Postet 12-10-16 kl 12:58 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no