Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 19-09-23 kl 06:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tirsdag og pøsregn i sør. Fremdeles på hjemmekontor med gips og krykker, men det går fremover. 10.klassingen er sendt til Oslo på klassetur med buss; jeg har planlagt turen; håper de får det veldig gøy.
Postet 19-09-23 kl 08:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb i dag, og kjenner at jobben er litt i medvind. Det er stas. Det ble masse presseoppslag rundt saken min i går. Noen mener jeg er komplett idiot, og det var egentlig forventet. Men ganske mange synes det er en spennende idé, men påpeker at dette burde vi tenkte på før.

Ja, ja. Det er TO tilsvarende leveranser neste uke, så det er ingen grunn til å hvile.
Postet 19-09-23 kl 08:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg er på kontoret og lurer litt på hvor mange aksje-vitser man må høre før det går tomt?

Ellers meget trøtt, sto opp alt for tidlig for å kjøre mannen til flytoget (konepoeng).
Postet 19-09-23 kl 08:24 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Neket: Har du noen gode aksjevitser til oss da? Jeg har nemlig ikke hørt en eneste en.
Postet 19-09-23 kl 08:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også vært spart for aksjevitser, men Sindre Finnes har vært mye diskutert.
Postet 19-09-23 kl 08:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Millac: Hadde de enda vært gode. Det er mer «flaks jeg rakk å komme på kontoret før børsen åpnet» og «ikke forstyrr, jeg skal trade litt». På repeat.
Postet 19-09-23 kl 08:32 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Au, Neket, det høres slitsomt ut.

Jeg har gjemmekontor. Er alene hjemme, så jeg spv uten vekkerklokke på. Crazy! Nå er det kaffe og retting av tekster.
Postet 19-09-23 kl 09:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Trengte ikke stå opp tidlig i dag, men gjorde det likevel for å få en liten prat med sekstenåringen før skolen. Bra at jeg gjorde det, for hun rakk ikke bussen og jeg har nå fått en liten luftetur til nabobøgda. I dag skal jeg rydde i hvelvet og få litt skikk på ting.
Postet 19-09-23 kl 09:09 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Full dag. Samtale, kiropraktor og fysio.
Postet 19-09-23 kl 09:22 av star star er aktiv nå
Gammel
Albertine: Jeg leste at du skulle rydde i helvetet og lurte på om livet var så ille!
Postet 19-09-23 kl 09:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dønn sliten etter en utrolig hektisk, men minnerik helg (ja den varte en dag ekstra). Krydret med forkjølelse og ekstremt lite søvn, så passer det utmerket å skulle stå op kl 05 i morgen tidlig og være kvikk og intelligent i 2 dager. Mørkt og regn, ja.
Postet 19-09-23 kl 09:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg måtte ut og kjøpe litt mat. Så nå har jeg snopt garn til masse julegaveprosjekter.

Jeg må ha tre par sokker med ulike mønstre ferdig før midten av oktober. Og 7 par votter og muligens to par sokker til jul. Jeg er ikke en rask strikker, så det tar den tiden det tar. Men nå har jeg bare lyst til å løpe hjem og strikke.
Postet 19-09-23 kl 10:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har endelig funnet en dag som passer for hjemmekontor, første på flere måneder tror jeg. Det var jammen på tide, får unna noen telefoner og litt annet plukk.
Postet 19-09-23 kl 11:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ops. Dette minner meg på at bonusbestemoren min skal få et skjerf til bursdagen sin den 8. oktober. Det må jeg starte på snart.
Postet 19-09-23 kl 11:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Millact, det er ikke langt unna, altså.
Postet 19-09-23 kl 12:04 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Korpset mitt har bursdag i dag. Rund dag. Vi skal feire med marsjering på Karl Johann oh liten konsert i musikkpaviljongen utenfor Nasjonalteateret. Og middag på Egon etterpå.
Postet 19-09-23 kl 15:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no