Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 28-09-23 kl 06:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn. Starter hjemme i dag før sykkeltur til møte. Har hund med løpetid i fanget. De dagene i perioden hvor hun er skikkelig stressa og piper og vasker seg og vil ha trøst. Stakkars lita.
Postet 28-09-23 kl 07:27 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Jeg skal det jeg liker nest minst etter tannlege - til gynekolog. Jeg har undervisningsfri dag, så mulig jeg skal trøsteshoppe litt garn etter endt time.
Postet 28-09-23 kl 07:36 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal undervise først, så til kiropraktor. Ideelt sett burde det vært i motsatt rekkefølge, for nakken har låst seg i en litt kinkig positur. Foreldremøte i kveld.
Postet 28-09-23 kl 07:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til 007.

Jeg har hjemmekontor. Bare fordi jeg har lyst og fordi jeg skal ha middagsgjester i dag og det er greit å slippe transportetappen før og etter jobb.

Jeg har fått nye linser, nå ned til -6 og optikeren har helt rett, nå er jeg begynnende langsynt. Før slet jeg med å se på avstand, nå sliter jeg med at det blir uklart på nært hold. Jeg har store utfordringer med mobiltelefonen. Jeg må bare holde ut med det en liten stund og så må jeg vurdere om det er verd det. Alternativet er vel gjerne å gå over til briller som vil være litt begge deler, men jeg vet ikke om det er verd det.
Postet 28-09-23 kl 07:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg fekk velge mellom time kl 9 eller 14 hos psyk i dag. Valgte sjølvsagt 14 (morgonar er ikkje mi sterke side), men har pinadø blitt flytta til kl 9 likevel. Jeje. Får vere heime og koke fårikål klokka to da.
Postet 28-09-23 kl 08:06 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tannlege på meg i morgen ettermiddag, hater det like mensen 007.
Postet 28-09-23 kl 08:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er tilbake i Oslo etter et par svært hektiske dager i Nord-Norge. Landsdelen viste seg virkelig fra sin beste side i går, med aldeles nydelig høstvær. Men det er slett ikke så verst i Oslo i dag heller, selv om skydekket er noe lavt.

Så da er 2 av 3 leveranser gjort, og den neste står for tur på fredag. Normalt har jeg tre leveranser i året, og de pleier å fordele seg litt utover. I år har alle tre kommer i løpet av 2 uker, og jeg har jobba noe helt vanvittig. Dessverre har de en del etterarbeid også, så det blir ikke noe avslapping selv om vi har levert. MEN; det blir ikke det samme trøkket, og jeg skal ikke jobbe masse overtid.
Postet 28-09-23 kl 08:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Blå, jeg har ca samme syn som deg og har nylig fått progressive briller. Absolutt verdt det for min del, selv om jeg synes avstandssynet nå er litt dårligere enn i de forrige brillene. Det finnes også progressive linser.
Postet 28-09-23 kl 09:30 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har vært travel på jobb og litt for mye å gjøre. Nå det skjer, så har jeg tydeligvis begynt med noe nytt, nemlig jeg mister evnen til å sovne på kvelden. Det er ikke helt ideelt for å si det sånn.
Følgende av dette er at jeg sovner så snart jeg setter meg ned hjemme og så er runddansen i gang.
Postet 28-09-23 kl 09:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor på meg i dag også. I dag rydder jeg opp i kjedelig kontorgreier. Skriver timer og sender reiseregninger og annet som må gjøres.

Snart helg! Det skal bli veldig fint.
Postet 28-09-23 kl 09:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal både til tannlegen og gynekologen neste mnd. Den siste allerede på mandag.

Kroppen er stressa og jeg skvetter av alle lyder fra mobilen.
Postet 28-09-23 kl 09:45 av star star er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Har vært ute på joggetur i drittværet. Masse vind og regn, men nå er det gjort og møtene er igang.

Hadde egentlig tenkt meg på kontoret i dag, men må prioritere å skrive ferdig noe, så da blir det hjemmekontor istedet.

I ettermiddag skal vi på Pay&Jump med hesten og så skal hun få akupunktur etterpå
Postet 28-09-23 kl 09:47 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vernissage på jobb. Elevene får se LEGO-byen de har bygget for første gang. Vi har champagne(saft), fotograf og rolig musikk på anlegget i gymsalen. En ansatt er dørvakt og stiller i dress. I ettermiddag har vi arrangement for foreldre og elever. Med underholdning fra trinnene, utstilling av Lego-byen m.m. Noen dager er finere på jobb enn andre.
Postet 28-09-23 kl 10:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor, sovet elendig og tenker på de to som ble drept i min bydel i går. Jeg vet godt hvor det er; gikk på barneskolen som ligger et par hundre meter unna. Håper inderlig politiet får tatt gjerningspersonen!
Postet 28-09-23 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no