Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 15-12-23 kl 05:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen og hallo fra syndefloden.
Postet 15-12-23 kl 07:56 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen fra kontoret!
Postet 15-12-23 kl 08:06 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har unnet meg hjemmekontor i dag. Egentlig har jeg avtale om å sitte hjemme hver fredag, men jeg har vært på jobb nesten hver gang. I dag tror jeg veldig mange skal ha fri, og vi skal ha et frokostmøte som det er egentlig er mye bedre å delta på digitalt. (Da får jeg riktignok ingen frokost, men jeg kan strikke mens jeg blir informert.)

Ellers er vi i gang med ribba som skal serveres i morgen. Det har nå vært en tradisjon i mange år at vi inviterer broren min med familie på ribbe litt før jul. Siden vi har foreldre som ikke kan være sammen på julaften, så deler vi oss og tar "hver vår", men da blir den ribbemiddagen vår felles greie i jula. Mannen min er helt suveren på ribbe, så alle gleder seg veldig.
Postet 15-12-23 kl 08:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, hjemmekontor her også. Tror jeg skal prøve å få pakket inn litt gaver innimellom jobbinga. Greit å gjøre det når jeg er alene hjemme.
Postet 15-12-23 kl 08:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er på kontorkontor i dag og det er ganske tomt. Men, jeg skal ha et interessant møte og gå hjem tidlig, så jeg klager ikke.

Vinteridyllen er erstattet med bergensk julevær. Så jeg er litt spent på kjøreturen til fjellet i ettermiddag.
Postet 15-12-23 kl 08:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb, litt rolig her med mye frafall. Passer meg fint, for jeg grubler på boliglogistikk.
Postet 15-12-23 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
ENDELIG er jeg ferdig med den villeste delen av førjulsjobbinga, så nå føles det som skikkelig fredag!
Postet 15-12-23 kl 09:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg hoster og hoster og er fullstendig utslitt. Tror jeg må ringe legen for å få råd.
Postet 15-12-23 kl 09:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret! Her har det vært syke barn hele uka, i dag er endelig en av de tilbake på skolen så jeg kan få jobbet litt innimellom. Lenge siden de to var SÅ syke SÅ lenge.
Postet 15-12-23 kl 09:42 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lager pizzadeig, skal få med meg noe eksamensforberedende og så skal det leses. Igjen er målet bare å stå. Halvåret starta greit, men gikk rett vest.
Postet 15-12-23 kl 09:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Høres slitsomt ut, Fersken! Håper du kan få noe som hjelper.

Jeg er litt tom i sjela, men håper at te og litt adventskalendersjokolade kan bidra til at jeg kan holde det gående. Det pleier å funke. Bittelitt.
Postet 15-12-23 kl 09:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på Pingis, det høres ut som du har en litt travel/tung førjulstid. Krysser fingrene for at det hjelper med te og adventsjokolade.

Vi fikk studentsønn hjem til jul i går.
Han presterte å komme opp for å gå på toalettet i morgenrushet, og jeg stod selvsagt i veien og var dypt irriterende. You got to love them.
Postet 15-12-23 kl 10:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har vært skikkelig effektiv i dag og fått gjort masse. Nå skal jeg bare cruise inn mot helg. Hjemmekontor i dag, så det blir litt klesvask i bakgrunnen her.
Postet 15-12-23 kl 12:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Helg!

Litt juleforberedelser og helgerengjøring, men så er det først semifinale i håndball-VM og så restaurantmiddag med eldste og kjæresten.
Postet 15-12-23 kl 13:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Tror det er overgangsalderen som tar et par stunt i dag, er svimmel og har hodeverk. Så nå skal jeg legge meg på sofaen for en hvil etter arbeidstid, mannen skal heldigvis lage middag.

Har fått unna litt julegavepakking i dag heldigvis.
Postet 15-12-23 kl 14:01 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no