Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 23-03-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Dagens plan er møte med headhunter som tok kontakt med meg igår for en uformell prat og så ordne og fikse til påske.
Og håpe hovent og vondt kne vil bedre seg..
Postet 23-03-18 kl 07:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på vei til jobb med en pose full av påskeegg. Håper hjemmestrikket lue i kvikklunsj farger, kvikklunsj og litt karameller faller i smak.
Postet 23-03-18 kl 08:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
En dag full av tunge møter her. I morgen drar vi på hytta. Blir fint selv om jeg skal tilbake og jobbe på mandag/tirsdag.
Postet 23-03-18 kl 08:38 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Straks påskeferie, og jeg tror jeg bare har en ordinær undervisningstime i dag siden alle elevene mine har påskelunsj med sine klasser.

Ellers så får vi se om det blir rock mot rus med minstemann i kveld, storebror er syk så han går dessverre glipp av det.
Postet 23-03-18 kl 08:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Signerer rekkehuskontrakt om 5 minutter
Postet 23-03-18 kl 09:11 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Appelsin.
Postet 23-03-18 kl 09:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har fått innflyttingsdato for vårt rekkehus. Den 28. juni blir vi hakket mer satt. Sentrumsleilighet er liksom hakket kulere enn rekkehus i suburbia. Men vi gleder oss VELDIG til to bad og to stuer. Det tror vi familielivet skal ha godt av.

Én arbeidsdag igjen og så har jeg påskeferie. Riktignok skal vi rydde og male i påska, men det er i det minste fri fra vanlig jobb.
Postet 23-03-18 kl 09:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Startet dagen med 13 timer jeg skulle finne vikar til, og ingen tilgjengelige vikarer, har timer timer selv i dag og en haug med oppgaver som må løses på et senere tidspunkt, og så blir det påskeferie uten noen som trenger vikar i en uke i alle fall. Det skal bli veldig godt.

Litt svett morgen.
Postet 23-03-18 kl 10:00 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal bli hundemamma i dag og er helt tussete. Passer dårlig med hektisk jobb, ingen påskeaktiviteter her - bare fokus mot eksamen som kommer straks (særlig siden russetida starter umiddelbart etter påskeferien). Kjapp-kjapp!
Postet 23-03-18 kl 10:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Gratulerer med rekkehus, Appelsin. 😀

Jeg skal bare drikke en kaffelatte før jeg må vaske hus. Sa til Lillebror i dag tidlig at jeg skulle vaske hus mens de var på skolen. Syns du det er kjedelig, mamma? Ja, sa jeg. Men da kan jeg gjøre det for deg etter påskelunsjen i dag, sa han. 😍😍

Vi skal ha årlig påskefest i morgen og jeg gleder meg masse! Og nå er det påskeferie for min del. Juhu!
Postet 23-03-18 kl 10:19 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har siste dag i nåværende jobb. Det er rart og godt på samme tid. Over påske venter nye utfordringer på ny skole, men først en god ferie!
Postet 23-03-18 kl 10:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ingen påskeferie helt enda, skal jobbe to dager neste uke. Regner med det blir litt å gjøre siden alle skal gjøre ferdig ting i dag før de tar påskeferie og så er det min avdeling som mottar det i neste uke.
Postet 23-03-18 kl 10:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har hatt fri denne uken, starter jo i ny jobb etter påske. I dag skal jeg inn til kontoret og levere fra meg hele "jobblivet" mitt, PC, telefon, nettbrett, alt mulig. Føles nesten som å flytte ut av et hus uten å helt vite hvordan det nye ser ut. Det er virkelig nokså rart, nesten en liten "sorgprosess", å skifte jobb etter så mange år. Ikke misforstå, jeg er superglad for den nye jobben, gleder meg veldig, men samtidig er det mange og mye jeg etterlater som jeg vil savne lenge, særlig mange av folkene. Som er normalt, jeg vet.. Nuvel, nå er jeg snart ferdig med å rydde på disker og sånt, og skal ta en dusj før jeg kjører utover. Og så blir det påskeferie, i morgen drar vi på fjellet! Men først, pakking, treningstime, sushi & vin. I passelig rekkefølge.
Postet 23-03-18 kl 11:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Fredag
Postet 23-03-18 kl 11:38 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Grattis Appelsin!
Postet 23-03-18 kl 12:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredag, påskefredag til og med. Jeg skal riktignok jobbe noen dager i påsken, men det er ren lystjobbing. I hvert fall ser det slik ut fra denne siden av helga. Om en time er jeg ferdig med en runde skolebesøk, det er morsomr, men slitsomt.
Postet 23-03-18 kl 12:27 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Palmefredag!

Jeg skal jobbe til og med torsdag (merkelig nok tar ikke britene skjærtorsdag særlig alvorlig), men så blir det litt ferie etter det. Det er temmelig lystbetont og avslappende arbeid jeg har om dagen uansett, så jeg lider ingen nød.
Postet 23-03-18 kl 12:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Palmefredag og jeg ble kastet inn i en ROS.

Grattis Appelsin! Blir det rett i nærheten?
Postet 23-03-18 kl 14:37 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg ser frem til neste uke, hvor det blir meg, revisor og regnskapsfører på jobb. Om jeg ikke kommer gjennom bunkene mine da, gjør jeg det aldri.
Postet 23-03-18 kl 14:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gratulerer Appelsin.
Har tatt påskeferie. Litt stress på jobb med 5 stykker vekke, berre meg som vikar og felles påskelunsj for heile skulen. Kom oss gjennom det, men det var nok ikkje alt som var 100% i dag. Godt med ferie no.
Postet 23-03-18 kl 16:22 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har hatt siste dag på kontoret i den gamle jobben min i dag, og er fortsatt litt myk i sjelen etter alle de fine ordene i avslutningslunsjen i går, og alle klemmene i dag.

Skal jobbe litt i mellompåsken, da, så jeg skal innom med PC en gang etter det. Men nøkkelen er høytidelig overlevert.
Postet 23-03-18 kl 17:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Det går langsomt opp for meg at det er påskeferie.
Postet 23-03-18 kl 18:35 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Det var rart og vemodig å forlate jobben i dag. Var relativt mye action siste skoledag før påske, da. På ungdomstrinnet arrangerte de escape room med påskeegg i premie. Førstetrinn hadde påskerebus. Nå gleder jeg meg til oppstart på ny jobb. Men først påskeferie.
Postet 23-03-18 kl 19:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer alle jobbskiftere! Hvilken bransje er du i, Addison?

Jeg har liksom startet ferie, og har dratt til mitt elskede Hytta i Utlandet. Ikke så varmt som det kunne ha vært, men stas for ungene å komme tilbake og utrolig deilig å lande i sofaen It’s gonna be a gooood long week. Og det er nå engang Palmeuken
Postet 23-03-18 kl 22:17 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Palmen, IT, har gått fra globalt over til lokalt og mer spesialisert.
Postet 23-03-18 kl 22:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Spennende, Addison! Lykke til!
Postet 24-03-18 kl 09:31 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no