Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 03-05-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Hepp, hepp! Sovet tre timer, det går holde. Var dog verdt det, siden jeg tilbragte kvelden med James Hetfield. Gamle helter ruster såvisst ikke.
Postet 03-05-18 kl 07:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sovet dårlig etter en alt for spennende kamp i går. Jeg orket ikke se den sammen med familien, jeg så andre omgang alene i loftstua.
Det holdt, så da blir finale mot Real Madrid om tre uker.
Postet 03-05-18 kl 08:06 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lite søvn inatt her og pga tankekjør og hersens russebusser som står parkert rett nedenfor og må begynne å spille når jeg legger meg.
Har kaffe og satser på det hjelper.
Postet 03-05-18 kl 08:40 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Lite søvn her også. Fikk et par runder med hostekuler i natt. Og jeg som trodde at forkjølelsen nå så og si var over.
Trøtt, trøtt, trøtt
Postet 03-05-18 kl 09:10 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Jeg har sovet mine timer, men er fortsatt trøtt. Er uansett glad for at jeg fikk strøket skjorter og forklær til bunader som skal brukes i konfirmasjon i helga.
Postet 03-05-18 kl 09:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har også sovet, men kroppen verker etter noen timers trasking og loppebæring rett etter jobb i går. Helgen glitrer i det fjerne, men først må det jobbes mer.
Postet 03-05-18 kl 09:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Det var aldeles nydelig å sette seg foran kontor PC`n etter 5 dager med rydding, vasking, rydding, stæsjing og mer rydding. Fotografen kommer kl 11, og etter det er det "fri" frem til visning. :tørr og ironisk latter:
Postet 03-05-18 kl 10:12 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Er i en vestlandsby der det er irrgrønt overalt, strålende sol og der det ikke en gang lukter kumøkk i dag! Og har fått god kaffe, så dette skal vel bli en fin dag.


007: Fikk med meg kampresultatet i går, det var spennende til siste slutt! Jommen bra det gikk som det gikk, for 15-åringen skrudde på siste omgang da han kom hjem, frådende av raseri etter en fotballkamp mot et lag av den typen som tyr til vold og hærverk når de taper. (Da jeg fikk foret og pjusket ham ned til normalt humør så måtte vi ha en prat om generalisering og at "selv om de lagene du har møtt som har vært sånn alle kommer fra <sted>, så betyr ikke det at det er sånn de ER der! Du har jo møtt andre lag derfra som er ok. Tenk om folk hadde generalisert og dømt ditt lag for å være i samme kategori som <møkka-naboklubb> bare fordi dere er i samme område?". Det sank inn etter hvert som blodsukkeret steg, heldigvis. Tenkte det kunne være grei å ta den praten, på generelt grunnlag også.

Hadde ett døgns omsnu hjemme etter ferie, før jobbreise, og måtte også pakke for helgens konfirmasjon, siden jeg bare møter familien på Gardermoen i morgen. Det er et mirakel om vi har bunadssko og undertøy på lørdag!
Postet 03-05-18 kl 10:34 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal ikke i konfirmasjon før neste uke. Det er bare mannens dress som trengs å sjekkes, men det ansvaret har han selv. Om han står der med flekker på dressen dagen vi reiser, så får han bare ha på seg den. :muhaha:
Postet 03-05-18 kl 10:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Kan melde om at selv for en dugnadselsker er seks dager med dugnad i løpet av mai litt i meste laget.
Postet 03-05-18 kl 11:17 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Etter å hatt noen skikkelig kjipe dager som tenåringsmamma, så var det veldig ålreit å kunne tillate å se på hele fotballkampen i går. Og så satt vi der med en pc fanget og fikk snakket MASSE om det som er så vanskelig for tiden.

Kompisen til mannen min har billetter til arenaen i Kiev, men jeg håper og tror at mannen min forstår at det ikke er noen god ide å slenge seg med der akkurat nå. Eller kanskje han rett og slett bare burde dra selv om livet er helt kaotisk for tiden???
Postet 03-05-18 kl 11:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er hjemme med sykt barn, passer litt dårlig, men, men.
Postet 03-05-18 kl 11:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Pjusk og klem til alle som trenger!

Har sovet godt i natt, men dårlig forrige natt. Sov lenge og godt i langhelgen, så er ikke altfor trøtt. Full rulle i (fortsatt) ny jobb, mye å ta tak i, samtidig som jeg er tilnærmet operativ på daglige oppgaver fra første stund. Nå er mannen begynt i ny jobb også, så det blir en nokså hektisk vår fortsatt. Heldigvis nesten, avbrutt av korpstur i begynnelsen av juni der vi begge er med, blir stas, lenge siden forrige felles voksenkorps-tur. Eller voksen-korpstur, alt etter som.
Postet 03-05-18 kl 11:45 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God ettermiddag!

Jeg er i aldeles strålende humør, jeg har tømt en innboks, har halvannen time til neste møte og i ettermiddag reiser mannen min og jeg på helgetur sammen med et vennepar.
Postet 03-05-18 kl 13:08 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg er på jobb og trett og lei. Jeg gleder meg til helg. Og ingen fridager neste uke heller. Jeg ser at de faste fridagene simpelthen må brukes til å få hodet over vannet på ting som jeg for sent ute med. Fordelen er forhåpentligvis at det blir en fin sommerferie.
Postet 03-05-18 kl 13:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her er det whoop-whoop, men fortsatt relativt mye luft i kalenderen, slik at det går an å få gjort noe også. #perksofbeinganoob

Og på lørdag drar jeg og mannen og et vennepar til Hong Kong!
Postet 03-05-18 kl 14:12 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hong Kong!
Postet 03-05-18 kl 14:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jah! Meldt litt tordenvær og tropiske regnskyll innimellom, men vi drar jo ikke på badeferie heller.
Postet 03-05-18 kl 15:30 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har badet der, jeg, eller på Cheung Chau, da. Tror muligens vi fant en brukelig strand i Macau også. Det var i mai.
Postet 03-05-18 kl 15:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ja, det er godt og varmt, så vi skal nok på hiking til en strand også. Og har booket flere excellente restauranter. Tar seff også tips!
Postet 03-05-18 kl 15:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hjelp jeg vil av denne karusellen.
Etter 17. mai, da blir det bra *mantra*
Postet 03-05-18 kl 20:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
17. mai? More like 16. juni.....
Postet 03-05-18 kl 23:16 av sindrome sindrome er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no