Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 21-09-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 21-09-18 kl 07:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
På vei til jobb, i ført treningsklær. Jeg kommer antagelig til å angre stort når jeg etterhvert våkner.

Ha en nydelig fredag, alle sammen! Tid for å surfe inn til helg!
Postet 21-09-18 kl 08:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
På vei til Oslo for konferanse. Blir en bra dag.
Helga blir rolig, det trengs.
Postet 21-09-18 kl 08:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
En trøtt og litt småkjip morgen ble så mye bedre av at vi fikk en bitteliten nevø på morgenkvisten. Så godt når alt har gått bra. Er nok siste tantebarn jeg får, så neste gang er det barnebarn... Håper det blir lenge til!
Postet 21-09-18 kl 08:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Våkne opp i egen seng! Ligge og kose med barna! Lage egen god kaffe på beste maskinen!

Da får jeg heller tåle at jeg har Skype back-to-back 08:30 til 15:30.
Postet 21-09-18 kl 09:02 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På jobb. Travel. Planene for helgen måtte endres. Det er ikke veldig aktuelt å gå i fjellet med det været som er varslet på Vestlandet. Så nå blir det oppussing i stedet.
Postet 21-09-18 kl 09:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Antrekket på vei til jobb i dag var regnbukse, støvler og regnkåpen. Og så skal det blåse skikkelig mye mens jeg skal være på korpsseminar i kveld.
Postet 21-09-18 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er på vei til Gardis for første gang på lenge, men fra nå av går det slag i slag hele høsten.
Postet 21-09-18 kl 09:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Candy Darling: Dere er i overkant glade i eviglange skypemøter der du jobber, altså.

Jeg har blitt innkalt på 2. gangsintervju på en jobb som jeg tror jeg har veldig lyst på. Eller rømmer jeg bare fra at jeg synes det er litt lite spennende å gjøre på den vanlige jobben min akkurat nå?
Postet 21-09-18 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Jeg har tusen ting å gjøre, så da passet det perfekt å få slengt på seg en presentasjon i siste liten på toppen av det hele. Har hatt tre dager på jobb med møter fra vegg til vegg, budsjettarbeid og medarbeidersamtaler og hva_har_du. Kaffe nå! Rett i åra!
Postet 21-09-18 kl 09:18 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Spennende, Tjorven! Lykke til!
Postet 21-09-18 kl 09:18 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Selv om jeg egentlig alltid har vært unnelig på Candy pga. jobben hun har, så har den unnelsen blitt redusert betraktelig nå som jeg leser om Skype-møte på Skype-møte. "Skype-møte" :smaker på ordet.: Jeg tror det knapt fines et ord som stresser meg mer.

Og intervju: Jeg ventet i i fire måneder på svar på en jobbsøknad jeg trodde jeg hadde i boks. Men nei, den ene personen jeg visste helt sikkert ville få jobben, men som jeg var overbevist om ikke kom til å søke, hadde visst søkt, ja. Så da får jeg være her hvor jeg er. Men greit nok det. Jeg trives utrolig godt, så ingen krise.

I dag skal jeg på hyttehelg og cowboyleker. Ei venninne av meg arrangerer det hvert år. Artig for ungan! Og for de voksne også, for den saks skyld.
Postet 21-09-18 kl 09:33 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Skikkelig fredagsmorgenblues her. Post-bursdag er en ting, men det var skikkelig grusomt å kjøre kjæresten til toget i morges. Avstandsforhold suger big time.
Postet 21-09-18 kl 09:36 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jobben jeg har søkt er i et statlig foretak, så de hadde offentlige søkerlister. Jeg ba om å få se lista, og fant en nær kollega der. Jeg antar at hun også har bedt om lista og dermed er klar over at jeg vurderer å slutte. Jeg tror nok jeg er langt mer aktuell for denne stillingen enn hun er, men de skal ansette flere enn 1.

Vel, vel ... det er skummelt å kanskje skulle bytte jobb også. Jeg har jo brent meg noe så innmari på det en gang.
Postet 21-09-18 kl 09:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Idag hadde jeg bare ikke lyst til å stå opp, men jeg er jo på jobb og kjenner litt på at kontordøra muligens lukkes idag. Sjelden det skjer, men tror jeg trenger det i dag.
Postet 21-09-18 kl 09:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
juske: på de med dårlige morgener, og tvitvi med intervju til Tjorven! Jeg angret som en hund sist jeg skiftet jobb, men nå har den blitt riktig så fin.

Aleine hjemme med ungene etter at mannen dro av gårde til Gardermoen klokken halv seks i morges. Ble dermed vekket fem da han sto opp, halv seks da han dro og rett før seks da femåringen våknet. Men ungene var kjempegreie, og det var i grunnen bare min egen skyld at jeg ikke rakk den bussen jeg bør rekke for å være på jobb til ni. Jaja, jeg er her nå! Og det er fredag, og på søndag reiser jeg til London. Kunne vært verre, altså.
Postet 21-09-18 kl 10:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Så spennende, Tjorven! Lykke til! Og det er ikke ett møte, denne gangen, men når man er borte en uke, fyller man opp kalenderen til de grader de neste dagene. Når skal man jobbe, lzm?
Postet 21-09-18 kl 10:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg burde pelle meg i seng (henger 9 timer etter dere), men vi har nettopp kommet hjem fra konsert med The Eagels så jeg må lande litt før jeg finner senga. Konsert på AT&T Stadion i San Fransisco med utsikt over bukta på en av sommerens varmeste kvelder var en flott opplevelse
Postet 21-09-18 kl 10:59 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God natt og sov godt Selma. Høres ut som en fantastisk opplevelse ja.
Postet 21-09-18 kl 11:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres helt fantastisk ut Selma.

Jeg har fått invitasjon til aller siste foreldremøte for storesøster. Hun går i vg2 og fyller 18 i februar. Slipping through my fingers.
Postet 21-09-18 kl 13:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg klarte eksamen og fikk sertifiseringen!! Nå føles det å skulle tilbringe hele morgendagen på loppisvakt så utrolig bagatellmessig, nesten litt moro! Spør meg i morgen kl. 7.

Jeg må jobbe et par timer til, men da skal det blir nydelig med sushi og litt bobler, dvs. etter at minstemor er hjemme fra svømmingen.
Postet 21-09-18 kl 15:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Grattis Addison!

Bobler er deg vel unt.
Postet 21-09-18 kl 15:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Addison
Postet 21-09-18 kl 16:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Grattis Addison!
Postet 21-09-18 kl 18:53 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Gratulerer, Addison. Tidenes mest bisarre ekstra nyhetssending på NRK: Det er storm og ingen er skadet og mannen har ikke rast ennå.
Postet 21-09-18 kl 22:52 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Reagerte på det samme, nolo. Det slo meg at innslagene fra disse reporterne ville være lette å parodiere.

Gratulerer så mye, Addison!
Postet 22-09-18 kl 00:07 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer så mye, Addison!
Postet 22-09-18 kl 00:14 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no