Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 16-02-20 kl 06:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Jeg forsov meg i dag. Full dag i hallen. Tre min på hotellfrokost er litt knapt.
Postet 16-02-20 kl 10:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Tung i hodet etter mye vin i går, men jeg og mannne skal rusle bort til en diner i midtbyen for solid amerikansk frokost så det blir nok bra. Noen timer med mannen i byen før jeg tar bussen hjem.
Postet 16-02-20 kl 10:36 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skuldrene og nakken krangler. Ikke noe godt tegn.
Mer rydding på planen i dag.
Postet 16-02-20 kl 11:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har 7-åring idag, så det blir litt feiring senere idag.

Før det, skrive innleveringsoppgave med frist onsdag.
Ellers fint vær å være inne i.
Postet 16-02-20 kl 11:27 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Fatiguen feirer nok ein seier over kroppen min med slapphet, trøtthet og klump rundt hjertet. No er eg lei. Eg må tvinge meg ut på tur, kvile, og så prøve å reise i bursdag til min søster. Det er faktisk drøyt å kjøre i femtifem minutt på dårlege dagar... jaja. Om ei veke er det vinterf.
Postet 16-02-20 kl 11:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er litt hanglete og mannen gørrsjuk takket være at en kollega av ham synes det er en god ide å gå på jobb, i kontorlandskap, med influensa. Det er jo bedre å smitte alle andre enn å ha sykefravær, ikke sant?
Postet 16-02-20 kl 11:41 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hondacrv, det høres tøft ut.

Gratulerer med 7-åring, Millen!

Her har jeg sovet lenge og avløst mannen som var oppe alt for tidlig. Heldigvis skal vi ingenting annet enn å fullføre husvask som vi startet på i går, så det går finfint. Nå prøver jeg å jobbe litt som forberedelse til lang workshop i morgen.
Postet 16-02-20 kl 11:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 7-åringen, Millen
Postet 16-02-20 kl 11:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 7-åring, Millen!

Vi er på fjellet. Slalåm i går. I dag regner det, men vi skal ut og gå tur senere.
Postet 16-02-20 kl 12:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg begynner endelig å få livsgnisten tilbake, tror jaggu jeg skal begynne med influensavaksine fremover! God bedring Nenne!
Postet 16-02-20 kl 12:53 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi er på hytta. Her snør det sidelengs mellom regnbygene. Med andre ord, helt greit at mannen glemte skiskoa hjemme (selvsagt min feil siden jeg ikke kom på å sjekke om de lå i posen sammen med de andre parene med skisko).

Ellers lurer jeg på om det er noe galt med meg som mor. Vi sendte 16-åringen til Finse i går. De er 11 16-åringer og to voksne. I går kom det plutselig en e-post fra en av de andre foreldrene som var kjempebekymret fordi de ikke hadde hørt noe fra barnet. Det hadde ikke slått meg at vi skulle høre noe før de er på vei tilbake. Jeg regner med at jeg blir kontaktet dersom det skjer noe med poden. Det er svært dårlig mobildekning i området og det var kommunisert til foresatte i forveien. Heldigvis tikket det inn noen meldinger fra barna (også min pode) slik at den bekymrede familien fikk ro. I dag har foreldrene som er med på turen gått tur for å finne dekning så vi har fått e-post med bilde av ungdommene.
Postet 16-02-20 kl 13:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ikke noe galt med deg, Blånn.

Dårlig søvn på grunn av tett nese og hoste. Jeg sov heldigvis gjennom mannens hostekuler.
Postet 16-02-20 kl 13:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei.

Jeg er syk og har et lass med jobb som MÅ gjøres i dag og er ikke så begeistra for det egentlig. Må jo bare komme meg i gang, da, men nnnggghhh. Hadde tenkt å dra på kontoret, mer effektivt med pc-oppsettet der enn med laptop hjemme men ooooorrrrkkker ikke.

Jaja. Mustn't grumble.
Postet 16-02-20 kl 14:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Blånn, jeg sendte mine to 12-åringer med toget i går, til sine besteforeldre, en togtur på litt over fire timer, inkludert togbytte midtveis. De ble hentet i andre enden, og kjørt med bil halvannen time til, før de var framme. Etter mine beregninger skulle de være helt framme hos besteforeldrene ca kl 21. Jeg hørte ikke en lyd fra noen av dem etter at vi tok farvel rundt kl 16, og først kl 22:30 kom jeg på å sende en melding for å spørre om alt hadde gått bra.

Fikk bare et enkelt "ja" til svar fra guttungen, så jeg antar at ingen av skrekkhistoriene fra togreiser jeg har fått beskrevet her inne slo til.
Postet 16-02-20 kl 14:30 av My My er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Misforstå meg rett. Det er alltid hyggelig med en hilsen om at alt er ok, men i og med at vi har Telia og det i beste fall et dekning for Telenor i området regnet jeg ikke med melding.
Postet 16-02-20 kl 14:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Befinner man seg i område uten dekning er det ikke normalt med melding nei.
Postet 16-02-20 kl 15:38 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no