Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 09-10-21 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Vått og grått ute i dag. Om en times tid kjører vi minstemann til flyplassen, han skal ha en uke høstferie på Vestlandet. Og så skal meg og mannen videre til Son Spa. Gleder meg!
Postet 09-10-21 kl 08:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
O heilage laurdag! Jeg har på ny ferdigstilt selvstrikket vest. Superfin til hjemmebruk.... Sengetøyvask og badvask på dagens program. Her leves livet til det fulle...
Postet 09-10-21 kl 11:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Grå lørdag her også. Jeg har satt igang både vaskemaskin og oppvaskmaskin, satser på å få unna litt husarbeid i dag. Dette var første fulle uke i ny jobb, så det har vært begrenset med overskudd på kveldene - satser på at det begynner å gå seg til nå.
Postet 09-10-21 kl 11:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg skal rydde i garderoben min - men foreløpig utsetter jeg så lenge jeg kan og drikker en kaffekopp til.
Postet 09-10-21 kl 12:39 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg sov imponerende lenge. Vaskemaskin satt på, frokost inntatt og nå sitter jeg med kaffekopp nummer to. Ingen store planer for dagen, men vaskemaskinen skal nok få jobbe en del
Postet 09-10-21 kl 12:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal jobbe dugnad ute i løpet av helga, men ser søren meg ikke ut som det blir i dag. Kreftene må brukes på noe annet.
Kjekt å bo i et lite BRL, men ikke når det kommer til dugnad. Men denne er forhåpentligvis av de siste av dette slaget. Vi jobber med å forenkle dugnadsinnsatsen.
Postet 09-10-21 kl 12:55 av star star er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Dag 4 av 5 i høstlanghelga. Jeg har jobbet alle fridagene, og må jobbe i dag også. Sikkert i morra og. Men jeg har tatt meg tid til en løpetur nå på formiddagen, og nå ser jeg på bryting. Får bli jobbing når jeg har vært i dusjen.
Postet 09-10-21 kl 13:28 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Rydder og gir bort ting. En kort økt øvelseskjøring rakk vi også.
Postet 09-10-21 kl 16:34 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no