Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 20-08-22 kl 07:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Moegenkviteing fra teltplassen ved en fjord på Ytre Kvaløya. Nå skal jeg koke meg frokostgrøt!
Postet 20-08-22 kl 08:35 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Det se jo helt magisk ut i SoMe, Heilo. Det blir ikke kaldt?
Jeg venter på at huset skal våkne. Eldste skal på jobb, minste skal på tur med venner og vi skal se om vi får montert noen skap på hytta.
Postet 20-08-22 kl 09:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Nei, det har vært en veldig varm dag og natt til andre halvdel av august å være. På forrige tur satt jeg ute i sovepose på kvelden og trengte lue i teltet om natta, det gjorde jeg ikke nå. Det største problemet er egentlig at jeg har tatt med solbriller uten styrke i stedet for med, og ingen caps.
Postet 20-08-22 kl 09:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Har dere overtatt hytta Mex?
Postet 20-08-22 kl 09:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sol, men vindfullt i dag. Tempen er ok, så dette blir en fin dag. Tror jeg må lure inn en liten fjelltur eller noe, og ellers skal jeg gjøre ganske lite fornuftig.
Postet 20-08-22 kl 10:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann. Jeg var oppe tidlig. Har laga vaniljekrem og vaska huset; nå skal jeg ut og løpe så fort lunsjen har sunket i magen. Håper regnet venter like lenge som YR sier det skal, så slipper jeg å bli våt ...
Postet 20-08-22 kl 11:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 20-08-22 kl 12:48 av Stompa
Gammel
Flott vær her også, bare litt vind. Våknet tidlig og har handlet mat, sendt en ungdom på jobb, brettet klær og lagt på bokbind. Nå må det vaskes litt rett og slett.
Postet 20-08-22 kl 12:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi er på vei til skoshopping. Poden trenger nye Dr. Martens, Vans og joggesko før han flytter ut i morgen. Sånn er det når man skal spille rock og metall i et år på folkehøgskole. Blir rart med bare et barn hjemme framover.
Postet 20-08-22 kl 13:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Gleder han seg, Blånn?
Postet 20-08-22 kl 13:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært ute på en liten shoppingrunde. Trengte noen kladdebøker og penner.
Men så fort jeg rører på meg så koker jeg. Slitsomt.
Postet 20-08-22 kl 14:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tur unnagjort. Ferdigdusjet på slutten av turen. Både tidsbesparende og strømsparende.
Postet 20-08-22 kl 15:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Millact: Han er klar som et egg.

Tre par sko, sengetøy og svarte sokker innkjøpt. Nå spiser mannen og jeg lunsj på Oslo streetfood.
Postet 20-08-22 kl 16:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blir nok bra, Blånn.

Min eldste solgte et speil i går til en som skal på friluftslinje på folkehøgskole i Bø. Min tenker litt på Lofoten på foto.
Postet 20-08-22 kl 19:09 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no