Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 10-09-22 kl 07:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Litt usikker på om jeg er klar for 6 timer forelesning i noe som er litt gresk. Dvs det er egentlig ikke det, men likevel liksom.
Postet 10-09-22 kl 10:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dundrende hodepine da jeg stod opp. Så i litt saktetempo har jeg fått tatt av sengetøy og fått på vask. Soltørket sengetøy er tingen. Skyfri himmel i dag også. Det har vært sommer i 2 uker nå, gruer meg til payback-time, for det kommer....
Må prøve å få skremt ut på en fjelltur i dag, jeg har hatt litt for mye vondt i viljen i det siste.
Postet 10-09-22 kl 10:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Første helg på flere måneder uten noen oppgaver ifbm flytting og hussalg. Så da bruker vi fridagen til å feire 11-årsdag x 3 på gokart-banen.
Postet 10-09-22 kl 11:59 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Grå lørdag, vi har planer om loppemarked og så plante frukttrær.

Men ellers: norsk helsevesen ! Jeg var på kontroll mandag, og legen skulle henvise til MR fordi jeg har slitt med betennlser i hoftene. Jeg hadde sett for meg et par måneders ventetid, men i går lå innkallingen i postkassen, med time mandag om tre uker!
Postet 10-09-22 kl 12:06 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Lykke til på forelesning Star, det blir sikkert mer klart underveis!

Må ut å handle, men er ikke så motivert. Så foreløpig er det bare sofa. Men det er helt tomt for kaffe, så jeg blir nok motivert etterhvert.
Postet 10-09-22 kl 12:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hodepine her og. Dog særdeles selvforskyldt etter jobbfest på Salt i går. Gøy!

Dagens program består av å kjøpe gavepapir og sofa. I den prioriterte rekkefølgen.
Postet 10-09-22 kl 13:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 10-09-22 kl 14:11 av Timar
Gammel
star sin avatar
Tror jeg har blitt litt klokere hittil. Håper jeg blir enda klokere etter litt oppgaveløsning. 2,5 time igjen.
Postet 10-09-22 kl 14:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Er det frivillig, Star?

Handlet mat, lørdagsgodt og shampoo osv siden det var tilbud på Europris. Nå burde jeg rydde.
Postet 10-09-22 kl 14:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Millact: nei, helgesamling. Første året bachelor regnskap deltid.
Postet 10-09-22 kl 15:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Ah, spennende, Star!
Postet 10-09-22 kl 16:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dvs, det er bedøk årsstudium på deltid. Men det er førsteåret på bachelor.
Postet 10-09-22 kl 17:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen er i Italia og går i fjellet og yngste er på tur til Bergen med koret. Så langt har de sunget spontankonsert da veien var stengt i 1 1/2 time, samt diverse steder i Bergen. I går kom mellomste hjem for en natt hjemme. Etter regnbuetoget i dag kjørte jeg han ut til Gardermoen. Neste uke skal han konkurrere i EM i cyber security.

Jeg har nå huset helt for meg selv fram til i morgen kveld.
Postet 10-09-22 kl 18:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no