Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 17-12-23 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Bakedag i dag også. Hvite kakemenn står på planen. Jeg har noen få presanger å pakke inn også. Og konsert i kveld, med øving på ettermiddagen, så ingen søndagshvile på meg.
Postet 17-12-23 kl 09:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal pakke inn litt gaver og sløve litt før vi skal i bursdag senere i dag. Deilig å få middag servert.
Postet 17-12-23 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
I dag er det den årlige bakedagen med søstersen. Julesang, kaffe og skravling mens vi lager rocky road, serina, mandelflarn, brente mandler, colakaker osv
Postet 17-12-23 kl 10:08 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Julegavepakking og utlevering i dag, mellom sykepleieroppgaver for vovsen. Rolig dag og teller ned til juleferie på onsdag.

Hvis jeg får ånden over meg så kanskje jeg lager vepsebol. Ellers har jeg raidet baker Hansen for julekaker, vi liker både berliner kransene og de brune pinnene.
Postet 17-12-23 kl 10:09 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Vi skal ut og spise med bonusmor; julemat. Før det pynter vi treet.
Postet 17-12-23 kl 10:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Prøve å lese i dag også. Gikk ikke særlig bra i går.
Ikke lett å være student når kropp og hode streiker.
Postet 17-12-23 kl 11:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Vi skal, av alle ting, ha bursdagsselskap for han som vart 12 i august. Heldigvis er alle gutta i klassa og gjengen fotballnerds, så det blir pizza og kamp på storskjerm.
Postet 17-12-23 kl 12:13 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Så stas, Syrinx; håper gutten blir fornøyd!
Postet 17-12-23 kl 13:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gode sjansar for det heldigvis, millact. Håper berre riktig lag vinn, så blir det heilt topp.
Postet 17-12-23 kl 14:18 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no