Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 29-12-23 kl 05:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Småforkjøla, men planen er likevel koseskitur med pølse og kakao med yngste. Sist vi hadde den planen glemte vi sekken med mat i bilen. Men først kaffe og pledd, og en tur til frisøren med nevnte yngstedatter.
Postet 29-12-23 kl 08:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Jeg er fysisk på jobb; kaffen er laget og jeg får etter hvert selskap av en kollega. Blir her nok ikke så lenge.
Postet 29-12-23 kl 09:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb.
Jeg kom meg før brøytemannskapet på hengende håret da jeg skulle ut på E6. Fornøyd med den.
Postet 29-12-23 kl 09:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Nok en deilig fridag hjemme, nesten helt alene. :zen:

Plan for dagen: treningsøkt, litt husarbeidspusling og kanskje lage middag som tar litt tid?

I morgen kommer min beste venninne på nyttårsbesøk fra Sverige. Vi har feiret nyttår sammen mer eller mindre siden 1994-ish, både med og uten menn. Hun mistet mannen sin for snart to år siden, og jeg er superglad for at vi fortsatt holder tradisjonen.
Postet 29-12-23 kl 11:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har fri og ser sjakk. Er bedt bort til middag i kveld, så det eneste vi er å måke gårdsplassen.
Postet 29-12-23 kl 11:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Heisann.
På jobb, lang dag. Men greit nok.
Trene etter jobb. Må virkelig på sukkerdetox etter nyttår.
Postet 29-12-23 kl 11:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God siste arbeidsdag i 2023! Her er det hjemmekontor på både meg og mannen, og det er helt greit, ser jeg når jeg kikker ut på snøværet. I ettermiddag kommer en venninne på romjulsbesøk for å dele fredagssushien med oss.
Postet 29-12-23 kl 12:04 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda: Fikk dere snøvær i dag, altså? Det var jo allerede full vinter der for noen dager siden.

Ferdig på jobb, må handle. Vurderer en liten, lokal matbutikk uten kaos.
Postet 29-12-23 kl 13:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er i Oslo igjen, nå, millact - i Tromsø var det ganske riktig ganske mye snø allerede. Nå har det klarnet litt opp, og visstnok skal det i stedet bli superkaldt utover neste uke. Vet jammen ikke om det er å foretrekke!
Postet 29-12-23 kl 13:13 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke ofte jeg kjører i venstrefila over lengre strekninger, men i dag var det omtrent konstant fra jeg hadde muligheten. Det var ikke luske i 90 i 110 i dag selv om avisa skremmer folk.
Postet 29-12-23 kl 14:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Minus 24 er i heftigste laget. Og kulden skal jo vare! Jeg skal kjøre mamma til Oslo til operasjon i midten av januar; skjønner jeg må kle meg godt.
Postet 29-12-23 kl 16:04 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no