Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 26-12-21 kl 09:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Starter dagen med strikketøy og dårlig julefilm på tv. Skal snart begynne på tilbehøret til kalkunen, før vi skal gå en tur mens det er dagslys. I ettermiddag kommer morfar og bestemor I på middag.
Postet 26-12-21 kl 10:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Våken og drikker kaffe. Deilig med alenetid. Skal gå en tur med venninne i dag.
Postet 26-12-21 kl 10:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ingen planer her i dag. Bare sløving.
Postet 26-12-21 kl 12:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Her fyrer vi, og ribba er i ovnen, og bare koser oss. Lurer på om det blir kino senere, vi får se.
Postet 26-12-21 kl 12:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
I dag skal me ingenting. Litt deilig. Litt trist fordi broren min reiser heim no. Fekk heldigvis nokre fine dagar saman. Godt å sjå han igjen etter nesten to år. Litt bekymra for mormor, som nok ein gong blei sendt avgårde til sjukehuset i går kveld. Håpar me får ho heim igjen denne gongen og, men eg har ein litt dårlig følelse.
Men no, finne meg ei ny bok å forsvinne inn i.
Postet 26-12-21 kl 12:51 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg kjører tog! Nydelig å suse avgårde gjennom vakkert vinterlandskap og lande litt, bare meg, etter noen folksomme juledager.

Og så prøver jeg å fortrenge at jeg skal hjem til et hus som holder 12 grader fra topp til bunn.
Postet 26-12-21 kl 13:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Har ikke begynt på frokosten enda Er det jul, så er det jul ...
Postet 26-12-21 kl 13:49 av him him er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God jul! Formiddagen er brukt til snømåking og litt trening, men nå er jeg godt parkert i sofaen med strikking og sjokolade. Pinnekjøttet godgjør seg på kjøkkenet
Postet 26-12-21 kl 14:59 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi ser siste James Bond. Syns den er litt kjedelig altså.
Postet 26-12-21 kl 15:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tilbake til Norge i dag, spent på hvor mye tid grense/covid kontrollen tar. Svenskene var utrolig effektive når vi kom hit før jul. Blir noen timer i bilen uansett. Heldigvis er valpen veldig comfy i bil!
Postet 26-12-21 kl 15:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Star: Hvor fant du den filmen?
Postet 26-12-21 kl 16:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Millact: både Sumo og Viaplay.
Postet 26-12-21 kl 22:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hmm, har ingen av de.
Postet 26-12-21 kl 23:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Martis: hvordan gikk det ved grensen? Vi skal reise hjemover i morgen, spent på det samme.
Postet 27-12-21 kl 00:22 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Minerva: det gikk veldig smidig, og vi fikk lov å teste oss hjemme og slapp da den lange testkøen og ventetiden der. Jeg spurte om det når de sjekket innreisereg, da er det mulig å komme seg ut på veien igjen der.
Postet 27-12-21 kl 08:12 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no