Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 30-01-22 kl 08:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Blåsbortnatten er over. Bare lett snøstorm igjen her i vest. Yr har meldt fare for sol i formiddag, og jeg kjenner jeg blir umåtelig muggen om jeg ikke får det. For det blir ukens eneste dagslys.
Postet 30-01-22 kl 09:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Ingen store planer for dagen. Må skrive litt på noe informasjon til PPT, så kanskje lurt å gjøre det først?
Postet 30-01-22 kl 09:12 av him him er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Jeg er i Kristiansand
Ingen snø, ingen is. Joggesko. Jeg må virkelig flytte.

Møte 19-åringen min etterpå (han studerer her) og kjæresten hans - henne skal jeg treffe for første gang og hun er visst veldig nervøs. For å treffe MEG, liksom. Jeg gleder meg!
Postet 30-01-22 kl 09:33 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Her er det endelig vindstille, men det snør lett.

Skal ut på tur med venninne om et par timer; før det skal jeg vurdere flere presentasjoner. Jeg må bli ferdig i dag, siden jeg blir sykemeldt fra i morra. Dere kan nok forvente hyppige prokrastineringsinnlegg fra meg i dag også.
Postet 30-01-22 kl 10:07 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Var bare så vidt jeg turde legge meg i natt pga vinden. Men da jeg først la meg, sov jeg som en stein. Hus og bil og hage ser ok ut

Og det er lyst ute i dag! Tåke, regn og dystert dagslys borte vekk
Postet 30-01-22 kl 10:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Bra at du ikke har blåst vekk Appelsin.

Jeg bør jobbe men vil ikke. Synes veldig synd i meg selv.
Postet 30-01-22 kl 10:24 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er strålende sol her, men fremdeles mye vind. Alt i hagen min har overlevd, det er jeg fornøyd med. Jeg vet ikke om dårlig form og hålkeføre er det lureste for en spasertur, men den sola frister veldig.
Postet 30-01-22 kl 10:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Kaffe og hund i fanget før jeg må prøve å få litt trim. Siden eldste har korona tenker jeg å trene ute istedenfor på treningssenter. Frister lite i vinden, spørs om det blir litt prokrastinering her og.
Postet 30-01-22 kl 10:25 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg burde tusle en tur ut. Men etter det lille vi forflyttet oss i går så tror jeg det utgår. Skøyteis.
Postet 30-01-22 kl 10:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Strålende vær her, og en del blåsbortvind ennå, men ikke så mye at jeg sitter med hjertet i halsen, slik jeg gjorde i natt. Det ble langsoving på morgenen i stedet for nattesøvn.

Jeg vil ned til sjøen og lyset, og har hørt rykter om bare stier, så jeg skal snart pakke boka, kaffetermosen og sitteskinnet og rusle meg en tur.
Postet 30-01-22 kl 11:43 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vel, den solen de meldte, har de gitt til noen andre. Makan til amatører!
Postet 30-01-22 kl 12:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Strålende sol, men jeg sitter inne og retter samfunnsfagprøver. Etter en uke på jobb hvor det tidligste jeg var hjemme var klokka syv om kvelden, synes jeg egentlig jeg kunne hatt fri, men jeg har lovt å være ferdig til i morgen. Så da så.

Tur med venninne klokka to - det er noe å se frem til da. Og så må jeg se litt mer Rådebank i kveld tror jeg.
Postet 30-01-22 kl 12:14 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Det ser ut som om det er sol ute i dag? Jaja.

:covidhusarresttobecontinued:

Jeg skal jobbe litt, rydde litt, og få lest masse, masse pensum i dag. Og sikkert se en film til, selv om jentungen og jeg allerede har pløyd gjennom en i dag på formiddagen.
Postet 30-01-22 kl 12:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Liten edit: Den svintunge glassplaten som utgjør toppen av hagebordet hadde blitt løftet opp i luften, over rekkverket på terrassen, og lå på toppen av veldig bratt skråning ned mot bilen :ups: Flaks at den ikke landet på bilen!
Postet 30-01-22 kl 12:27 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sol ute her også, men tror det blåser mye fortsatt.

Her er det vaskedag (på høy tid) og litt jobbing, heldigvis oppdaget jeg at 2021-ingling hadde skrevet noe fornuftig i november som kan brukes til det som skal skrives nå. Lur, hun der.
Postet 30-01-22 kl 12:29 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Søndag, sofa og strikketøy. Det oppsummerer vel dagen for meg i dag også.
Postet 30-01-22 kl 13:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Vært på jobb, første gang siden midten av desember. Måtte printe og skanne noe. En kollega som jobber skift kom inn. En annen kollega er smittet. Da får jeg nok lov å holde meg hjemme en stund til.
Postet 30-01-22 kl 13:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Lyppa sin avatar
Synes det er trivelig å høre hva andre gjør i dag Jeg koker elgkjøttsuppe og har bakt rundstykker. Burde gått en tur, men det frister faktisk mer å vaske huset :O (det trengs)
Postet 30-01-22 kl 14:06 av Lyppa Lyppa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal ikke jobbe, men må likevel arbeide et par timer med oppgaver som vervene mine krever.
Postet 30-01-22 kl 14:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tatt ned utelysene siden det ikke er så surt i dag. Var jo regelrett varmt på terrassen.
Og trippet ned med søpla.
Postet 30-01-22 kl 14:23 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 30-01-22 kl 14:42 av star
Gammel
Eia sin avatar
Håndballmodus her i dag. Kom akkurat hjem fra bortekamp med yngste - ettmålsseier i spennende kamp! Nå er det litt surfing på nett og litt kryssord, før bronsefinale og finale på TV.
Postet 30-01-22 kl 14:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg vasket faktisk noen vinduer på formiddagen i dag. Lurer på hva som var i den vinden som feide over landet i går? Jeg bor ikke nærme sjøen i det hele tatt, men likevel var det omtrent umulig å se gjennom et par av vinduene.

En rolig joggetur har jeg utsatt meg selv for også, det var usedvanlig tungt. Har fristet den pjuske med nystekte vafler, det funket. Reddet noe gammel kremfløte og vaniljesaus i vaffelrøren. :glorie:
Postet 30-01-22 kl 15:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Høres ut som deilige vafler! Vi baker boller og rydder i papirer.
Postet 30-01-22 kl 15:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Merkelig kor avhengig ein er av vatn. I alle fall når ein ikkje har noko av det. Krysser fingrane for at eg får det igjen i løpet av ettermiddagen/kvelden. Viss ikkje skal det bli fiksa i morgon tidlig.
Postet 30-01-22 kl 16:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skulle sutre om at wifi er nede her og at jeg derfor ikke får streamet, men det er verre med vann. Jeg innser det.
Postet 30-01-22 kl 17:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har akkurat gjort ferdig en digital presentasjon på 38 minutter. Tidsramma de fikk var 8-12 minutter, og det er rimelig ut fra oppgavebestillinga, så denne var drøy å komme gjennom, gitt.
Postet 30-01-22 kl 18:07 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no