Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 26-05-22 kl 08:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Søndag midt i uka. Blir helt forvirret. Dårlig vær. Kaffe, strikketøy og kanskje lufte vettet seinere.
Postet 26-05-22 kl 10:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har nettopp kjørt babyen min på jobb!!
Postet 26-05-22 kl 10:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Søndag midt i uka, ja. Forvirret. Gå tur, hagearbeid, og husarbeid vi ikk fikk gjort i helgen.
Postet 26-05-22 kl 10:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er egentlig perfekt plenklippevær, men det går jo ikke. Lulle litt på verandaen istedet, og muligens gå en runde frisbee-golf senere. Jeg trenger en litt sløv dag nå.
Postet 26-05-22 kl 11:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våknet tidlig; det blåser godt. Uteområdet foran leilighetene (nybygg) er så og si gjort ferdig i går. Det var så fint å komme hjem til det i går. Minuset er at naboen i enebolig fikk plantet hekk samtidig rett foran mine store stuevinduer.

Dagens plan er ingenting. 17-åringen skal sitte med matte til tentamen og på noe speidergreier i kveld.
Postet 26-05-22 kl 11:07 av millact millact er ikke aktiv
Oppdatert 26-05-22 kl 16:14 av millact
Gammel
Blå sin avatar
Deilig med en litt fredelig dag.



Jeg har sovet lenge og nå jobber jeg litt.



Tur til min far og trening på programmet senere. Og så burde jeg gjøre husarbeid jeg også, men jeg har ikke lyst.
Postet 26-05-22 kl 11:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har malt gangen og vært på løpetur. Nå skal jeg pakke og rydde før jeg maler strøk til ,og så reiser jeg til Oslo.
Postet 26-05-22 kl 11:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God «morgen».

Jeg skal forsøke å ligge mest mulig i dag, men akkurat nå spiser jeg jordbær med vulgære mengder sukker og fløte til frokost, prøver å gå litt opp i vekt. Eller, å få tilbake kiloene som plutselig er borte hvertfall. Så da blir det fløte!
Postet 26-05-22 kl 11:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Okei nå er jeg kvalm. :glurgh:
Postet 26-05-22 kl 12:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Brillene mine knakk.

Har limt de så de forhåpentligvis holder til i morgen.
Postet 26-05-22 kl 13:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Så kjedelig, Star! Håper du kan få fikset dem.

Har vasket bil og skrudd sammen en hylle.
Postet 26-05-22 kl 16:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ja, ny "front" ligger hos optiker. Rakk ikke innom i går så skal stå på døra når de åpner i morgen.
Postet 26-05-22 kl 17:05 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no