Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 29-05-22 kl 09:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sitter på OSL, valgte formiddagsfly hjem. Da rekker jeg å gå den faste søndagsturen med venninna mi i dag også. Flyr SAS Plus, så har tilgang til lounge, og det er virkelig en deilig luksus. Så stille her!
Postet 29-05-22 kl 10:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Trøtt og sliten.
Fin dag i går.
Postet 29-05-22 kl 10:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Var på fest i går, men var sjåfør, og det er virkelig et bra valg, altså!
Postet 29-05-22 kl 10:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er ganske utmatta etter å ha hatt på bunad i ti timar i går, men for ein herlig konfirmasjon. Veldig stas å ha så gode venner! Og eg var plassert ved dei vertskapet kalte for «latterbordet» så me hadde det jo rasande festlig på mengder av heimelaga ripssaft
Postet 29-05-22 kl 12:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi slapper av og venter på at vi skal gjøre oss klare til konfirmasjon. Det blir hyggelig, men det blir en lang ferd natt mot dag etterpå. Vi kjører hjem i kveld og er nok ikke hjemme før tre i natt. I morgen er det skole og jobb. Gutta har med seg pledd og puter til bilen. Men får bli tidlig seng i morgen.
Postet 29-05-22 kl 12:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har hatt foreldrene mine på overnattingsbesøk - det var koselig, men nå har de dratt videre, og jeg skal på regnværstur med ei venninne.
Postet 29-05-22 kl 12:34 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har jobbet siden kl 07.
Postet 29-05-22 kl 12:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Har vært taxi og jobbet. Prøvde å vekke E, men nope. Tror jeg hopper i dusjen og gir det et nytt forsøk siden
Postet 29-05-22 kl 13:58 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vært ute i frisk luft og sett på sykkelløp. Glad jeg tok vinterkåpa på, overraskende surt og kald vind.
Postet 29-05-22 kl 17:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, 8,5 timer dugnad på Granittrock i går, 6,5 timer i dag. Veldig gøy å høre poden spille. Nå godstol og beina høyt.
Postet 29-05-22 kl 19:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Malama sin avatar
"rolig dag uten planer" her. Mao, vi skal ikke noe (ut av huset, med andre etc) , så da har vi mye å gjøre (i huset, vi som bor her) være seg farging av disker (diskgolf - disker som farges med tekstilfarge i balsam), rydding, klesvask, ferieplanlegging, noe å se på tv, spill å spille. Folk å snakke med.

Fint med en sånn dag innimellom også.
Postet 29-05-22 kl 20:30 av Malama Malama er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er hjemme igjen. Har tapetsert gangen, gått lang tur med venninne, tatt opp gulvet i gangen og klargjort to dører for maling. Håper å ta ett strøk i kveld og ett i morra tidlig, før jeg begynner å legge gulv og sette opp lister.
Postet 29-05-22 kl 21:03 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no