Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 17-06-19 kl 12:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Siste skoleuke. Fikk meg en overraskelse når jeg fant ut at eldste er ferdig på onsdag og ikke fredag som broren.
Jeg skal til fysio i dag og bli gjennomhullet av nåler.
Postet 17-06-19 kl 12:45 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Kjapt inne fra heldagsmøte. Det var tungt å stå opp grytidlig for å ta fly. Tilbake igjen i ettermiddag.
Postet 17-06-19 kl 13:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi har flyttet kontorer, så formiddagen gikk med til praktiske ting. Nå skal jeg egentlig begynne å jobbe på ordentlig. Men jeg er så veldig dårlig på å motivere meg på å jobbe når dagen allerede er halvveis ferdig. Så jeg sitter her og hører på radio og prøver å komme i gang med noe.

Sitter på et midlertidig kontor der jeg bare skal være halvannen uke, så det er litt fullt av kartonger og rot. Men jeg orker ikke rydde og styre for den korte perioden.
Postet 17-06-19 kl 13:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Siste skoleuke før ferie er tradisjonen tro mildt sagt hektisk, så her er det bare å holde hodet klart og løpe mot helg. Kabalen med plassering av unger de ukene vi ikke har ferie, har jeg derimot ikke begynt å tenke på.
Postet 17-06-19 kl 15:13 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har avslutningsseremonien på høyskolen i morgen, så nå har jeg panikk. Jeg har ingenting jeg føler meg fin i, bare sånne klær som viser hvor tjukk jeg er.
Postet 17-06-19 kl 17:04 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Stresshodepine etter plutselig, uforutsett jobb. Håper mannen snart kommer hjem, for jeg trenger innmari en klem. I morgen har jeg fri, men onsdag skal jeg på avslutning for avgangselever, og jeg kom plutselig på at man kanskje skal se litt presentabel ut, ettersom elevene kommer i bunad. Jeg har heller ingenting jeg føler meg fin i.
Postet 17-06-19 kl 18:11 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ny kveld tilbrakt på legevakta, denne gangen belønnet med gipset arm på treåringen.
Postet 18-06-19 kl 00:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
What, Mave? huffhuffhuff. Trøsten er at treåringer gror veldig godt og fint sammen igjen.
Postet 18-06-19 kl 01:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Stakkars treåringen, Mave! Det høres ikke noe greit ut!

Dere har vel dekket skadekvoten for denne sommeren nå, kanskje?
Postet 18-06-19 kl 01:13 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hun håndterer det hele med bravur, og jeg elsker fortsatt legevakta. Men er litt sliten nå.
Postet 18-06-19 kl 01:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no