Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 05-08-23 kl 05:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Våknet tidlig. Tenker jeg står opp, lager kaffe og ser fotball?

Ingen store planer; kanskje vaske litt inne?
Postet 05-08-23 kl 07:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra Spania.
Kom ned på torsdag og foreløpig er det å reise på tur med en ungdom ganske magisk. Vi har sola oss, badet i bassenget, shoppet og lagt god mat sammen. I dag har vi avtalt en tur på marked, men får se om vi inne utsetter det til neste lørdag, nærmere 40000 skritt på disse dagene setter sine spor i form av litt plagsomme vannblemmer.
Postet 05-08-23 kl 08:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg sliter med ryggen og sover dårlig. Plan for dagen er diverse klesvask og husvask for å bevege ryggen og se om det hjelper. I kveld er det Oppenheimer.
Postet 05-08-23 kl 08:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Planen er kaffe og fotball her også. Vi er hjemme for klesvask før vi durer videre. Siste uke av ferien neste uke, det skal makses ut!
Postet 05-08-23 kl 08:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Litt kjedelig å våkne klokka åtte på en lørdag, synes jeg. Men, men, jeg har kaffe og en murstein av en bok av Erika Fatland, og alenetid er jo ganske deilig.

Vi får venner på besøk i kveld, det blir enkelt med reker/loff og litt spekemat/ost/kjeks. Men huset må få seg en shining, og så må jeg på butikk og pol.
Postet 05-08-23 kl 08:39 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Tidlig i seng i går; tidlig oppe i dag. Skal snart ut og løpe litt bakkeintervall, så skal jeg til byen på åpningskonsert for Nordland musikkfestuke og Jazz på terrassen. Håper på tid til å se litt S2 av Heartstopper etterpå; så den var kommet.
Postet 05-08-23 kl 08:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Våknet hundre og ørtifjørti ganger i natt. Lurer nesten på hvorfor jeg gadd å legge meg. Nuvel, har tømt oppvaskmaskin, lest litt nyheter og drikker kaffe. Får se om det blir noe frokost etterhvert.
Vi får et lite besøk i morgen, så da passer det med ørliten shining av hus i dag. Tenkte også å bake noe matpakkehorn til å ha klart i fryseren når hverdagene begynner igjen.
Postet 05-08-23 kl 08:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Oppe, har satt i gang miksing til pavlovabunn. Forsinket 18årsfeiring i dag. Så planen i dag er litt rydding av hus, bake og pynte kaker.
Postet 05-08-23 kl 09:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Rolig start her med god frokost. Ingen store planer for dagen - mulig det blir en tur på matfestival og dessuten kunne vinduene hatt godt av en vask, ser jeg
Postet 05-08-23 kl 09:31 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal kjøre 75 mil i dag, så må vel komme meg avgårde snart.
Postet 05-08-23 kl 09:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
God tur, Fersken!

Jeg hører litt fotball fra stua, her jeg ligger på soverommet og ikke helt vet om jeg er våken eller bare skal sove liiiitt til.
Postet 05-08-23 kl 10:11 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fikk gjort unna 4 kapitler med oppgaver i går. Planen i sag er 1,5 kapittel. Samme i morgen.
Har vært en tur på butikken og skal prøve å få trent litt også. Kanskje der er mulig å gå en skogstur når jeg er ferdig med kapittelet. Ser litt truende ut ute.
Postet 05-08-23 kl 13:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg husker at noen her på FP kom med rådet å drikke seg full og danse, hvis man fikk hekseskudd. Vel, jeg har et hekseskudd i emning, og jeg er litt full. Men ingen dansing.
Postet 05-08-23 kl 22:55 av Kanina Kanina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no