Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 07-07-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Pamina sin avatar
God morgen fra Gardermoen. Forsinket fly, snart skal vi ombord.
Postet 07-07-18 kl 08:35 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
God morgen fra Lucca. Jeg sto opp kvart på seks for å jogge, og jeg kjente at det var i tidligste laget. Nå er det snart frokost og utsjekk før vi tar toget til Venezia. Visste dere at man kan leie sjeselong på toget her?
Postet 07-07-18 kl 08:46 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. F her og, drar til Trondheim idag først før ett par dager. Men først kaffe.
Postet 07-07-18 kl 08:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er eneste våkne i huset. Det gode er at vi er 4 stykker under samme tak. Mål for dagen: få slipt opp nøkler til ungene.

Og så må vi pakke til morgendagens ferietur. Men det skal nok gå fort. Da vi var 4 uker på interrail hadde jeg med meg 5 kjoler. Jeg trenger da ikke noe mer til 10 dager i Estland og Latvia?
Postet 07-07-18 kl 09:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Pakking på planen her, må nok ha med mer enn fem kjoler til tre uker på farten i nord Norge, værmeldingen for de neste 10 dagene har dog gjort at jeg har redusert til ett ullsett PR person og regnbukse blir igjen hjemme. Vi har vadkemulighet underveis også! Vi kjører av sted i dag og er ikke klare! Svusj!
Postet 07-07-18 kl 10:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vesla og jeg våknet i et lite rom ved en gammel ærverdig gård og er yre av lykke. Fuglesang, brus fra fossen og ikke et annet menneske så langt vi kan se. Vi har bunkret opp med tre bøker hver, så skal nok få tiden til å gå.
Postet 07-07-18 kl 10:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 07-07-18 kl 10:14 av Blondie
Gammel
I dag kommer eldste hjem fra speidertur. Broren mente at i dag er en spesiell dag. Tror han har savnet henne rett og slett.

Vi må handle mat og pakke til tur i morgen.
Postet 07-07-18 kl 10:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Isolde sin avatar
Her er Legoland planen men det blåser masse. Er redd enkelte ting vil bli stengt. Håper storebror takler det ok. Håper «vis hensyn» ordningen virker like godt her som i London i fjor. I går var vi i Lego House det var helt fantastisk! Anbefales sterkt. 6 timer var vi der.
Postet 07-07-18 kl 10:32 av Isolde Isolde er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi er i Halmstad, lillebror sover og kommer nok til å gjøre det en stund til. Jeg tror søskenbarnet mitt sover også. Tror ikke vi har så store planer for dagen.
Postet 07-07-18 kl 10:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal reise i nordover dag vi også. Foreløpig har jeg ikke pakket en ting og har full kontroll. Mannen er ikke like avslappet og går rundt seg selv.
Postet 07-07-18 kl 11:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På vei på hytta med tre kids. Mann og eldste dro igår. I kveld skal de fire ungene være på selvstyr for jeg og mannen er invitert på låvedans hos naboen. Vi kommer oss raskt hjem om det er noe så det går nok fint. Kommer ikke til å legge seg i rimelig tid, men nå har de ferie så det får bare være.
Postet 07-07-18 kl 11:58 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Første dag i F, del 2.
Kommende uke skal vi kose oss hjemme, deilig.
Planen for helgen er minst mulig. Lade batterier.
Postet 07-07-18 kl 12:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Her er det hytteshining før neste bolk med folk kommer. Og der kom første lass.

Ja, ja. Vi får holde de ute i sola og vinden mens vi shiner. Etterpå er det tennis og bad, og mulig en bolk til med gjester dersom vinden løyer litt (de kommer i båt).

Fine dager på hytta!
Postet 07-07-18 kl 12:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Divine: God tur til Venezia! Vi var der i mai, og forelska oss totalt i byen. Dersom dere er interessert, er det arkitektur-biennale der nå. Norske innslag er blant annet Rintala Eggertson.

Går dere innom Palazzo Moro er det en fotovegg med bilder fra Norge.
Postet 07-07-18 kl 12:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hellu fra bøgda!

Jeg har innvilget sløvedag for gutta, og lurer på om jeg skal ta med jentungen på en kjøretur opp på valdresflya og se om vi finner noen geiter ellerno. Mor trenger å lufte luggen!

Først - litt sedat feriejobbing.
Postet 07-07-18 kl 13:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Top of the morning to you all! Vi har startet dagen med bootcamp og påfølgende hopp i havet, og nå er det altså hekkvanning - that’s a first.
Men kaffe og sol og flytte rundt på hageslangen er ikke den verste lørdagen.
Postet 07-07-18 kl 13:49 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Vi er i Mo i Rana og jeg har akkurat realisert noe; her trenger jeg neppe astmamedisinen min ... Jeg puster uten at det gjør vondt, og nå skal jeg teste om jeg i det hele tatt trenger medisiner her.
Postet 07-07-18 kl 15:25 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Vi er hjemme igjen fra cup. Hatt en fin uke i Gøteborg. Nå blir det vasking av klær og pakking før vi setter kursen mot Japan mandag formiddag.
Postet 07-07-18 kl 15:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no