Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 03-11-20 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Ny dag med jobbintervjuer. Så er planen styremøte etter det.
Postet 03-11-20 kl 08:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Klarer å klokke halv dag før jeg må følge ene guttungen til spesialist
Postet 03-11-20 kl 09:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sol på hjemmekontoret! Og en byggeplass 500 m unna med heftig spunting, peling og whatnot, skal holde på til uti desember. Yay.
Postet 03-11-20 kl 09:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har kaffe på hjemmekontoret og gleder meg over at det er sol. I dag må jeg komme meg ut en tur (litt mer enn den runden i bakgården mannen og jeg tar hver morgen).

Jeg blir litt forvirret over alle novemberbloggene, men det er jo koselig også.
Postet 03-11-20 kl 09:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har fulgt guttungen og kompisen til skolen og tok en lengre sløyfe hjem. Sol i fjeset og aktivitet på valpen! Jeg håper denne starten gir meg energi nok til å overleve ørten teams-møter i dag, og ikke minst gir valpen ro nok i sjelen så jeg får konsentrert på møtene.
Postet 03-11-20 kl 10:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Mannen har bursdag i dag, så det var fin frokost, gaver, flagg og sang på tidlig morgenkvist. Nå er jeg på hjemmekontor fordi det er et heldagsmøte som jeg følger på teams. Liten vits i å dra på jobb for å sitte bak lukket dør hele dagen.
Postet 03-11-20 kl 10:32 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på kontorkontoret i dag, trenger å få unna en del rundt månedsskiftet.
Postet 03-11-20 kl 10:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har inspirert unge sjeler i noen timer allerede, nå er det ti minutters pusterom før neste seanse. Lei meg for at valgvake med dem ble korona-borte, men jeg er kanskje takknemlig i morgen.
Postet 03-11-20 kl 11:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Novemberblogger? Er det en ting altså?

Vanskelig møte med mange detaljer gjennomført og avklart. Det er enkelte dager at bullshitfilteret mitt ikke virker og da kan jeg bli vel skarp. I dag er en slik dag.
Postet 03-11-20 kl 11:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sykmeldingsfridag på meg, og klarte å komme meg ut i solen tidlig på dagen, så nå har jeg spist god lunsj og fått samlet opp energi til å begynne på praktiske oppgaver rundt dødsbo og økonomi og sånt. Tror jeg må finne noe enkel underholdning en stund nå.
Postet 03-11-20 kl 12:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er visst ute av de bloggene jeg leste tidligere, uten om en/noen få, ser ikke mye novemberblogging. Men høres ut som en fin ting!
Postet 03-11-20 kl 15:07 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no