Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 22-07-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg våknet opp til triste nyheter i morges. En bekjent og mannen til ei god venninne døde på torsdag. Venninnegjengen sender blomster i morgen.
Postet 22-07-18 kl 09:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Leit Blånn.

Jeg ligger i sengen på hytten og ser ut over sjøen. Det har blitt så utrolig flott her etter at vi bygget ut og rehabiliterte det gamle huset. Idag skal vi begynne å pakke for vår ferie. Vi drar på tirsdag, jeg jobber også i morgen.
Postet 22-07-18 kl 09:53 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Så trist Blånn.

God ferie Pelen.

Idag må jeg pakke, gårsdagen bare forsvant... jaja, først en tur på trening.
Postet 22-07-18 kl 10:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så trist Blånn.

Vi reiser hjem idag og tar siste uka hjemme. Det blir bra. Skal bare først...
Postet 22-07-18 kl 10:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Så trist Blånn.

Vi skal også hjem i dag. Men først hotellfrokost før vi kjører vestover.
Postet 22-07-18 kl 10:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Så trist, Blånn.
Postet 22-07-18 kl 11:03 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
SÅ leit, bånn.

Jeg begynner også siste ferieuke, men vil IKKE hjem. Det er nydelig å være på Sørlandet nå - selv om hagen er brunsvidd. Jeg tør ikke vanne - vi har egen brønn og det blir litt krise hvis den blir tom.
Postet 22-07-18 kl 11:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vært i akvariet i Osaka. Fantastisk akvarium! I morgen starter siste ferieuke og siste etappe i Japan, tre dager i Kyoto.
Postet 22-07-18 kl 11:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ny fugl i huset! Denne gangen reagerte jeg heldigvis raskere og fikk ut både den og katta kjapt. Men det betyr at jeg ikke kan ha verandadøra åpen.
Postet 22-07-18 kl 11:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Goddagen fra en campingplass i Latvia. Vi er på den store roadtripen rundt Østersjøen. Det er virkelig interessant å se variasjoner i nye og gamle hus. Veiene varierer også litt, men skkurat nå skal vi bare slappe av her et par dager.
Postet 22-07-18 kl 12:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
En god klem til deg, Blånn!

Siste ferieuke her også og siste halvdel av Spaniaturen. Skal straks smøre oss og ut. Tar tid å komme seg ut dørene her, gitt.
Postet 22-07-18 kl 12:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Osaka-akvariet er fantastisk! Hvalhaiene!

Vi er hjemme, og bor i en festning av flyttekasser. Det er nesten så man skulle ønske at flyttelasset hadde blitt borte på veien.
Postet 22-07-18 kl 13:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Velkommen hjem, toffskij.

Jeg fikser alt for mye på én gang, utvask av gammelt hus, noe nye greier i nytt hus, og fjelltur hver kveld. Nå ble jeg så forvirret av meg selv at jeg sitter i sofaen og ser på The Bold Type.
Postet 22-07-18 kl 13:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Siste hele dagen sammen på småbruket. I morgen bærer det hjem til en siste ferieuke. Første arbeidsuke er kaospreget, så det er best å få all klesvask etc. på plass før da. Til helga er det visst Norway cup som gjelder.
Postet 22-07-18 kl 14:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Så trist, blånn.

Siste dag av denne ferien , nå skal jeg jobbe i to uker før ny ferie.
Postet 22-07-18 kl 14:07 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så leit, Blånn
Postet 22-07-18 kl 14:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så trist, Blånn.
Hjemme igjen etter 2 uker i Thailand. En skikkelig hverdagsflukt, battetilading og kvalitetstid. En tur fylt med mange opplevelser. Fortsatt ferie heldigvis.
Drar vestover igjen om noen dager. Nå er det klesvask, pakke ut og pakke ned igjen..
Postet 22-07-18 kl 15:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Kondolerer blånn

Kom hjem i går, og i dag er det å forberede besøk neste uke. Må ha en (ufrivillig riktignok, men det kjennes deilig!) pause, mens jeg venter på eldste. Gjestene skal bo hos henne, og hun vil helst være med å rydde (hun er blitt veldig privat, og det er selvsagt ok, men litt plukkete å få gjort ting innimellom)
Postet 22-07-18 kl 17:09 av him him er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Har hun flyttet for seg selv, him?
Vaske- og ryddedag her også, siden jeg har hatt besøk og ligget på enkeltsenga på gjesterommet hele uka. Gjestene fikk rommet mitt med stor seng.
Postet 22-07-18 kl 17:25 av -ea- -ea- er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
-ea- Nei, ikke egentlig. Vi har en hybel som vi tidligere har leid ut. Søsteren min (og hennes to gutter) bodde hos oss i 6 mnd, og da sa vi opp hybelboeren, og mine to jenter bodde der da. Nå er det bare eldste igjen. Det er utrolig greit med to bad, og hun setter stor pris på å være mer for seg selv. Meeen hun vil gjerne ordne alt selv. Synes det er veldig ok at hun vil vaske alt av klær selv, støvsuge etc til vanlig, men ikke akkurat i dag, da.

Utrolig greit å kunne ha gjester der siden det er egen dusj/do, kjøleskap (lite), tv og egen inngang.
Postet 22-07-18 kl 17:32 av him him er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Trist å høre om vennen deres, Blånn!

Hjemme, og jeg har klart å ta med meg en eller annen bug og ha gaske høy feber i varmen og er tildels inmari slapp. Vi har hatt det veldig fint da. Det er greit å ha med seg mens jeg svetter ut feberen og synes litt synd på meg selv.
Postet 22-07-18 kl 19:31 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vi er i Palm Springs. Her er det varslet ekstremvarme. Nå klokka halv elleve er det allerede 38 grader så det er bra vi har eget basseng og en haug med parasoller å gjemme oss under
Postet 22-07-18 kl 20:29 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no