Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 21-11-23 kl 05:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Tidlig morgen på hjemmekontoret. Planlegger en liten treningsøkt og en treningsøkt i løpet av dagen, og håper Outlook snart finner det for godt å starte ordentlig.
Postet 21-11-23 kl 07:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontor her også. Litt å ta tak i idag, så det er bare å henge i stroppen. Vi skal ha teambuilding på torsdag, og jeg har noe å forberede til det.
Postet 21-11-23 kl 07:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har kjørt til jobb på andre siden av byen i mørket. 13 grader på kontoret er jo en slags velkomst, heldigvis har jeg bra med ull, og tempen stiger med en gang jeg skrur opp ovnene.
Postet 21-11-23 kl 08:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pleier å føle at jeg brygger på noe når jeg våkner. I dag er det et par hakk opp. Det har jeg ikke tid til.
Lese og fysio på planen i dag.
Postet 21-11-23 kl 08:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen
På kontoret. Jeg er passe lei av inkompetente mennesker for tiden, og møkk lei av å kjempe kamper, og måtte forsvare hver eneste ting jeg ønsker å gjøre. Når skal folk forstå at man får ikke et ferdig datavarehus bare ved å kjøpe inn programvaren??
Postet 21-11-23 kl 08:27 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
God morgen! På hjemmekontor etter to dager på seminar fulgt av to dagers sykdom. Jeg blir litt handlingslamma når det er masse mailer og meldinger i Teams, men det er vel bare å starte på toppen og jobbe seg nedover.
Postet 21-11-23 kl 08:45 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var hos legen i går, og fikk masse småkjipe beskjeder. Så jeg sov ikke noe i natt. Og da kjente jeg på et veldig savn av en kollega som gikk av med pensjon rett før sommeren. Hun var så utrolig flink til å få meg ned på jorda; uansett hva det skulle være. Hvor finner man sånne fine folk i hverdagen?

I dag sitter jeg og oversetter et innlegg som jeg har holdt mange ganger, men som jeg nå skal fremføre på engelsk. Og det er forunderlig hvor mange fagbegreper jeg ikke klarer å simultanoversette, gitt.
Postet 21-11-23 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Ikke gøy med småkjipe beskjeder fra legen, Tjorven, forstår godt du sliter med søvnen. . Jeg sitter på jobben og venter på å få høre når jeg skal inn og røske ut eggstokker etc. koordinatoren sa de skulle ha møte i dag mht behov for ny CT og sånn. På Helsenorge kan jeg følge med litt og ser at jeg ble henvist til ny CT i går og i dag har to overleger vært inne i journalen min. Jeg vil bare ha dette unnagjort så jeg kan fortsette hverdagen.
Postet 21-11-23 kl 09:56 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Kjipt med ulike helseutfordringer Milfrid og Tjorven

Trøtt i dag. Sov dårlig. På kontoret i dag. Og faktisk noen timer uten møter....
Postet 21-11-23 kl 10:48 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har jeg nevnt at jeg synes halvdagsmøter på gruppenivå for å snakke om resultater i en medarbeiderundersøkelse der ingen svarer helt ærlig er totalt bortkastet tid? Inn med seg i gruffetråden kanskje.
Postet 21-11-23 kl 12:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no