Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 22-11-23 kl 06:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er altfor tidlig oppe, men sit her og humrer fordi eg les på foreldreportalen og allerede har googla to medisinske utrykk ha ein god dag alle sammen, eg satser på at min blir bedre etter hvert. Å kjøre til Drammen klokka kvart på åtte kom morgenen, er ikkje min stil.
Postet 22-11-23 kl 07:20 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Er nesten en time senere på jobb enn jeg pleier, men har ikke så mange "alene ting" å gjøre så passer fint
Postet 22-11-23 kl 07:40 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Skal straks til tannlegen. Dersom det blir bedøvelse blir det hjemmekontor etterpå, for å unngå offentlig sleving blant kollegaer .
Det er snart full storm og regn ute, men siden vi har hatt fint vær i omtrent en måned snart så er dette neste eksotisk.
Postet 22-11-23 kl 07:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Skikkelig vestlandsvær her i dag. Måtte grave frem regntøyet i går kveld.
Postet 22-11-23 kl 08:07 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

I dag skal det bli skikkelig ruskevær over hele landet virker det som. Her er det meldt snø og snøfokk. Hjemmekontor hadde vært fint, men den muligheten har jeg ikke i dag.
Postet 22-11-23 kl 08:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Ja, her regner det noe voldsomt. Koselig på hjemmekontoret da.
Postet 22-11-23 kl 08:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Oppdaget til min forskrekkelse at jeg har kalt inn til et møte som starter om 20 minutter. Jaja.

Har fått kaffe og setter pris på å jobbe inne på en dag det er meldt 27 mm regn.
Postet 22-11-23 kl 08:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Jeg skal straks bevege meg ut med pensumbok og se om solen skinner som bestilt i dag også.
Liker Spania på høsten/vinteren gitt.
Postet 22-11-23 kl 08:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Grått og vått i Oslo i dag. Den viktigste grunnen til at jeg er på kontoret, er at vi skal få influensavaksine i dag.
Postet 22-11-23 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
I dag vil jeg synge time-på-dagen-gynekologenes pris. Jeg hadde stresset meg skikkelig opp over noen vondter og fornemmelser, og da er det intet mindre enn fantastisk å komme inn til en rolig, superproff dame som tar ultralyd og viser meg at alt er aldeles normalt og ingenting å bekymre seg for.
Postet 22-11-23 kl 09:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må lese og sende en søknad. Og så skal jeg være sjåfør.
Postet 22-11-23 kl 10:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Skikkelig ruskevér i Ålesund, så eg er glad eg ikkje har ærend verken hit eller dit i dag. Dobbelt glad for det igrunn, for eg har halsbetennelse og er ikkje akkurat så nøgd med det. Om det ikkje roar seg til i morgon trur eg kanskje eg ringer lege, for eg har aldri hatt ein halsbetennelse som har gitt seg utan medisinsk hjelp.
Postet 22-11-23 kl 10:23 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Skikkelig ruskevær i dag, og jeg skal ut å fly litt senere, så her krysses fingre for at flyet faktisk går.
Postet 22-11-23 kl 10:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Drittvær her også. Det skal vel fortsette ut morgendagen. Har vært på trening. Fint å trene inne i pøsregnet.

Nå godt igang med møter. Mange av dem i dag
Postet 22-11-23 kl 11:10 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Drittvær her og. Er vel det over hele landet idag?

Jeg er i sengen syk, og ser film.
Postet 22-11-23 kl 11:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Småfrisk fjelltur i dag, ja.
Her nytter det ikke å være kresen når en etterlengtet fridag melder seg.
Postet 22-11-23 kl 13:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Time-på-dagen-gynekolog høres ut som en drøm! Her er det lang venting.

Jeg er på nord-vestlandet og skal hjem i kveld. Det blir spennende å se om flyet kan ta av for det er meldt 20 meter i kastene. Mellomlanding i Bergen også. Det er vel ikke bedre der.

Årets siste jobbreise!
Postet 22-11-23 kl 13:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har lest litt og vært sjåfør. Da er det bare litt mer lesing og søknad.
Postet 22-11-23 kl 15:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vært hos fysioterapeut i dag og trent med ham. Jeg var nok yngst der.
Postet 22-11-23 kl 16:44 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no