Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 28-11-23 kl 05:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Her har det snødd i natt, og er -6, så det kan se ut til å bli en fin vinterdag. Tror jeg må fyre i ovnen, selv om varmepumpa gjør jobben sin etter at vi hadde service på den.
Postet 28-11-23 kl 07:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
11 minus her og det er kaldt! Jeg har kledd meg i ull fra innerst til ytterst, siden min nye jobbhverdag også innebærer inspeksjon ute. Brrr.
Postet 28-11-23 kl 07:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Drøyt 10 minus her, men jeg sitter på hjemmekontor med varm kaffe. Må ut i kveld, så da blir det nok å kle på seg lag på lag.
Postet 28-11-23 kl 07:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
"Bare" 3 minus her i Bergen, men det er kaldt nok for oss vestlendinger. Fikk sendt adventspakke til studenten i går. Håper han holder varmen der harn bor.
Postet 28-11-23 kl 08:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var en ordentlig kjølig morgen i Oslo. Jeg er på kontoret og skal være her hele dagen i dag. Det har ikke skjedd så ofte i det siste. Men jeg liker å være på farten, så jeg klager ikke.

I dag har jeg levert bidrag til seksjonens julekalender, og jeg kjenner at jeg gleder meg til vi skal starte å åpne pakker på fredag. Jeg ble innstendig oppfordret av mine kolleger om å komme med samme bidrag som tidligere år - bokser med FPs egne colakaker. De siste årene har jeg ikke engang trengt å bake dem selv. Den jobben har snuppa insistert på at er hennes, men jeg må love å fortelle kollegene at det er hun som har bakt.
Postet 28-11-23 kl 08:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Nokre kalde blå her også, og eg høyrer det er vind ute. Brrr.

Forma er på stigande, så kanskje eg kan få utretta litt julerelarert rydd og pynt i dag.
Postet 28-11-23 kl 08:34 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Yr sier -4, føles som -12 så det er dritkaldt i Stavanger.

Dette blir en litt røff uke, allerede skjevt ute med for lite søvn og døgnrytme på bærtur.
Postet 28-11-23 kl 08:54 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det var 7 minus hos meg et sted i Bergen, Tink.
Også har jeg startet dagen hos tannlegen og bedøvelse. Djeez som jeg hater det. Det er jo noe sjarmerende med de tannløse konene på landsbygda i Romania også? Billigere og.
Postet 28-11-23 kl 09:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Var man ikke våken så ble man våken. Sar Queen noen meter over hustaket var det bra med lyd i, og vibrasjon. Pluss at man forta seg ut i -10 for å se hva det var.
Postet 28-11-23 kl 10:28 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
18 grader, men solen har gjemt seg bak et tynt skylag. Det eneste jeg har å klage på er at dette avbrekket går mot slutten.
Postet 28-11-23 kl 10:43 av Frøy Frøy er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no