Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar

Fredag

Ja, ja. Når man er litt sur på jobben sin, så hjelper det godt på å bli kontaktet av en headhunter ... og så ha gjennomført førstegangsintervju et par timer senere. Jeg vet ikke om det er drømmejobben, men det var en grei selvtillitsboost akkurat nå.
Postet 12-04-24 kl 13:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar

Fredag

På hjemmekontor. Dette er virkelig ikke dagen min. Hadde meldt meg forsent på så fikk ikke vært på min vanlige løpetime. Det regner i dag og. Har måttet ha en ubehagelig samtale med en i teamet mitt. Er veldig klar for helg!
Postet 12-04-24 kl 11:28 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar

Fredag

God morgen! Har gitt blod og føler meg som verdens beste menneske. Rimelig klar for helg om noen timer.
Postet 12-04-24 kl 09:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Fredag

Tjorven.

På jobb. Vondt i ryggen og jeg bytta til de nye fotsengene i dag. Det kjennes for å si det sånn. Kjenner veldig godt hvor de er.
Postet 12-04-24 kl 08:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Fredag

På kontoret. Sliten etter litt reisevirksomhet denne uken.

Så utrolig kjipt, Tjorven. Hvis man ikke kan gjennomføre medarbeiderundersøkelse på en fornuftig måte og ta til seg kritikken som kommer, så er det jo fullstendig verdiløst.
Postet 12-04-24 kl 08:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Fredag

Tjorven.

Hos oss er det også noen makkverk av noen medarbeiderundersøkelser. Og når de også følges svært dårlig opp av ledere som blir krenket av alt mulig så blir det ikke noe bedre.
Postet 12-04-24 kl 08:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Fredag

Jeg sitter på hjemmekontor, men er usikker på om jeg må i et fysisk møte senere i dag. Det dukket opp i løpet av kvelden, så det var ikke ikke planen da jeg bestemte meg for å bli hjemme før jeg la meg i går. Heldigvis har jeg ikke så lang reisevei.

Jeg orker ikke egentlig å være så mye på jobb. Vi hadde et heldagsmøte på onsdag om den nylig gjennomførte "medarbeiderundersøkelsen". Jeg vil kalle det en vits av en "medarbeiderundersøkelse", og møtet gjorde hele enda verre. Jeg satt igjen med en helt overveldende følelse av å bli fullstendig ignorert. Heldigvis fikk vi summet oss litt i går, og vi er flere som kommer til å si ifra om at dette ikke var greit.
Postet 12-04-24 kl 08:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar

Fredag

God morgen

På kontorkontor. Litt vondt i halsen og angrer litt på at jeg ikke bestemte meg for å bli hjemme. Men, nå er jeg nå her og det skal gå fint.
Postet 12-04-24 kl 07:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar

Fredag

God morgen. På hjemmekontor i morgenkåpe, ikke helt uthvilt. Men, men - snart helg.
Postet 12-04-24 kl 07:35 av Sissel Sissel er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no