Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 22-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen, snart F. :Lykkelig:
Postet 22-02-19 kl 08:57 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har nettopp fått avlyst en lunsjavtale i dag og er litt nedstemt over det, for jeg hadde gledet meg. Fordelen er selvsagt at jeg får gjort litt mer på jobb og øker sannsynligheten for at jeg får tatt de to feriedagene jeg har planlagt neste uke.

Ellers er det jobb og kaffe og full fart, og det er jo greit.
Postet 22-02-19 kl 09:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
På vei til en kort dag på jobb. I ettermiddag går tiren til Larvik og Petter Wessel cup.
Postet 22-02-19 kl 09:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb. Det er én person til her. Det er ingen avtaler i kalenderen og jeg har egentlig ikke spesielt mye å gjøre.

Jeg tror at jeg avspaserer noen timer etter lunsj og finner på noe med de av barna mine som har lyst til det. Les: jeg kommer til å gjøre noe sammen med knerten ettersom 14-åringen synes det å være ute med sin mor er særdeles PINLIG. Det er altså en fryd å være mor til en tenåring!
Postet 22-02-19 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, skal på et møte ang turnus om litt, og jeg kan veldig lite om turnus, men jeg har fått beskjed om at jeg ikke skal skrive under noe, så da er jo det greit.

Ellers så er det helg, det blir fint, og bare neste uke igjen, så er det litt vinterferie og litt jobb.
Postet 22-02-19 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har egentlig ferie, men skuffer unna endel i dag for å få en litt roligere neste uke. Dessuten har jeg gjort meg sårbar og gjort noe skikkelig skummelt, avventer fremdeles svar. Uansett må det nok bli vin i kveld. :spår:
Postet 22-02-19 kl 09:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. På jobb og skal gå om kort tid. Det ser jeg frem til idag.
Postet 22-02-19 kl 10:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
På kontoret. Et barn på skolen i pysj (pysjamasdag) og et barn hjemme etter oppkast i går. Eldste som kastet opp, så han må jo bare klare seg selv, desverre. Tårnfrid har ikke tid til hjemmekontor en gang.
Men han har ikke vært dårlig siden i går ettermiddag, da, så det går nok greit.
Vinterferie neste uke, men det betyr egentlig bare at ungene skal leveres andre steder enn på skolen.
Postet 22-02-19 kl 10:13 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ru: Jeg har hatt et barn på håndballskole denne uka, og han har vært relativt fornøyd med tingenes tilstand. Bare å få et avbrekk fra vanlig skole var visst det som trengtes.
Postet 22-02-19 kl 10:16 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Tjorven; Begge mine skal på håndballskole neste uke. Det er første gangen begge er - på samme håndballskole, blir spennende å se hvordan det fungerer. :skummelt:
Han som hjelpe-instruktør, hun som deltakeren som snurrer alle rundt lillefingeren. Dommermakkeren min skal være hovedinstruktøren for kullet til Knøtteliten og er mildt oppgitt over smartheten til knøttet. (Hun er aldeles ram på å være bedårende søt og dermed ender hun opp med alle de der tenåringene i sin hule hånd.)
Postet 22-02-19 kl 10:21 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Feiringen av gårsdagens fjortis skal plutselig være hos meg. Det er panikkrydding for å si det sånn for det var ikke i planen min.
Postet 22-02-19 kl 10:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Fjortisen har fått kake og gave til frokost og nå blir det trampolinepark i stedet for slalom. Ski og underkjølt regn er jo ikke så koselig liksom. Deilig med en langhelg!
Postet 22-02-19 kl 11:10 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ru: pikebarnet du beskriver virker ikke helt fremmed for meg.

Gratulerer med fjortis, Martis! (Hi, hi - det rimte.)
Postet 22-02-19 kl 11:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Gratulerer med fjortenåring, Martis!

Jeg er i Blodbanken, siden de ringte. Ny Mummikopp er jo fint.
Postet 22-02-19 kl 11:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med fjortenåringen, Martis!

Halv dag i dag, og så hjem og gjøre klart for besøk fra vestlandet.
Postet 22-02-19 kl 11:30 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Grattis med fjortis, Martis!

Møte, møte og møte i dag.
Postet 22-02-19 kl 11:33 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Grattis med fjortis, Martis!
Postet 22-02-19 kl 11:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Fjortiser er best! Gratulerer, Martis.
Postet 22-02-19 kl 11:49 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Takk takk for gratulasjoner.

Stille før stormen på rush, vi fikk bare kjøpe en time, så det er nok flere som har tenkt det samme i dag.
Postet 22-02-19 kl 12:09 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til fjortisen, Martis
Postet 22-02-19 kl 12:41 av star star er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg prøver å jobbe hjemmefra, men sliter med konsentrasjonen og så er det litt vanskelig å skrive mye på tastatur med en hoven og forstuet tommel. Snø over is burde være forbudt!
Postet 22-02-19 kl 14:01 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Grattis med bursdagsbarn Martis.

Hjemme fra jobb, PW-cup resten av helga her også.
Postet 22-02-19 kl 15:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa ble ikke tatt ut på laget til PW-cup og jeg følte meg skikkelig myrsnipete. Jeg mener hun er langt bedre enn et par av de spillerne som ble tatt ut.
Postet 22-02-19 kl 15:10 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Min er tatt ut som andrekeeper.
Postet 22-02-19 kl 16:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no