Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 06-11-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Foreløpig bare meg som er våken her i huset, deilig med litt stillhet på morgenen. Ingen store planer i dag, storebror snakka om ut å jakte litt pokemons. Vi får se hva han finner ut når han står opp.
Postet 06-11-16 kl 09:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen ja.

Her er det strøm i alle fall, det var mørkt i natt... Dagens planer er å prøve å måke ut bilen. Om jeg venter lenge nok så kommer kanskje naboens far med traktoren først? Hadde besøk i går kveld og vi måtte taue ut bilen hennes. Når det først skal snø så detter det jo ned en halvmeter liksom. Men, det er fint og lyst ute og jeg har svært få planer på en søndag, og det er fantastisk deilig.
Postet 06-11-16 kl 09:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morgen! En deilig og avslappende søndag er i emning. Ups, jeg glemte at jeg må rette 59 oppgaver. Oh well.
Postet 06-11-16 kl 09:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God formiddag!

Vi jobber med å lande etter MGPjr i går, og forsåvidt fest dagen før også, for min del. Det var stas å være i Spektrum i går kveld, altså

Dagens plan er en bursdag og en korkonsert. Må bare slurpe litt kaffe før jeg får de andre i gang.
Postet 06-11-16 kl 10:39 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Familieselskap i ettermiddag. Og jeg må lage i stand alt det jeg utsatte i går kveld.
Postet 06-11-16 kl 11:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har fått unna noen e-poster som jeg har utsatt å skrive i noen måneder. Det er en lettelse å endelig ha gjort det. Jeg er så treg. Hvorfor kan jeg ikke bare GJØRE ting i stedet for å utsette alt hele tiden. Ellers driver familien med alternerende småjobbing i heimen og sofasliting. Vi bør vel komme oss ut på noe i dag. Få litt luft. I kveld skal vi spise indisk sammen eldstemann og så skal mannen og jeg på Troll i eske på Cinemateket.
Postet 06-11-16 kl 12:06 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Nesten ferdig med the crown.

Holder på med modellstrikk og er sjuk, så fint å ha underholdning. Nå vet jeg at ermet tar ca 4 episoder, synd det bare er to igjen.

Deilig med store barn og overnattingsbesøk, de ordner seg selv så lenge jeg holder måltidene i passe rytme og fyller på med noen aktiviteter i blant. Gå ut med søpla for eksempel.
Postet 06-11-16 kl 12:16 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg retter tyskprøver. Heldigvis kan jeg gjøre det digitalt, mens Will & Grace ruller i bakgrunnen.
Postet 06-11-16 kl 13:15 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg fikk plutselig lyst til å bake, og da ville jo selvsagt ikke kjøkkenmaskinen virke. Den virka jo helt fint sist jeg brukte den. Jaja.
Postet 06-11-16 kl 13:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har ryddet. Vi er i "kast skjiten"-modus, og kaster og gir til Fretex og selger / gir bort på Finn. Det er virkelig tilfredsstillende. Vi skal gå gjennom hele leiligheten pluss loft, kjeller og garasje på denne måten. Jeg tror ikke jeg blir en kandidat for "syke samlere" med det første.
Postet 06-11-16 kl 14:25 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Snø, så har måkt sånn at jeg kan få ut bilen i morgen tidlig.

Lapskaus på kok på komfyren, blir sikkert godt.
Postet 06-11-16 kl 14:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Snø! De to minste er på vei ut for å leke i snøen. Det er så fint!

En håndballkamp er unnagjort. Det ble tap, men poden og laget sto på helt til siste sekund. Nå skal jeg strikke ferdig siste ermet på kofta jeg holder på med og begynne monteringsjobben. 11-12 omganger igjen.
Postet 06-11-16 kl 14:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi rydder også! Både ting som vi skal pakke bort for vinteren og ting som skal i nærmeste Fretex boks evt Finn. Gangen og boden har vært et eneste kaos de siste ukene, av både sommer, høst og vintertklær.

Og senere i dag blir det ovnsbakt kylling! Etter fotballtreningen til eldstemann.
Postet 06-11-16 kl 14:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vi har endelig fått rydda inn hagemøbler og krukker. Det er siste gang jeg gjør det i november, for å si det sånn... halvparten av krukkene og skålene står i garasjen for å tine, før de kan pakkes bort. Samme med hageslangene. I alle fall er garasjen og boden rydda, så bare isen har smelta ut av skålene, så blir det plass til bilen! Hurra! Mannen har gått med på ny farge i stua, og jeg har fri på onsdag og kan male! Hurra! Og så har mannen ødelagt doen nede, og vi har fliser nok til å kasse inn ramme og sisterne til vegghengt toalett. Hurra!
Postet 06-11-16 kl 16:44 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no