Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 17-12-19 kl 06:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
høres riktig ut. Har sovet mer enn natt til i går, men er nesten like trøtt. Snart i gang med dagens møter, heldigvis er det ikke så mange av dem. Tre arbeidsdager før det blir litt fri, det skal bli godt nå!
Postet 17-12-19 kl 08:52 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret, men her blir jeg ikke lenge, skal på grøtfest på skolen, tar pausen min der, henter minstemann for å dra å ta blodprøver, så en tur på kontoret, så til legen med størstemann. Deretter hjem, lage gløgg og dra i kirka hvor vi skal ha julekonsert. Når den konserten er ferdig skal vi spise pizza og i morgen skal jeg tenke på jul.
Postet 17-12-19 kl 09:08 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Har hjemmekontor, men hodet er overhodet ikke tilstede. Skal hente mann og valp på flyplassen om fire timer og det er vanskelig å samle tankene om noe som helst.
Postet 17-12-19 kl 09:15 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Håper vi det fikk det til å gå opp noe lys i guttungens hode i går slik at mattetentamen går greit i dag. Etter nyttår blir det nye rutiner altså.
Eneste planen i dag er å montere pepperkakehuset. Etter jobb altså og en liten ekstrarunde før jeg er hjemme.
Postet 17-12-19 kl 09:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings, er er det planlegging av 2020 som står på programmet.
Postet 17-12-19 kl 09:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Lykke til med valpen, Heilo!

Den lokale valpen ligger og sover ved foten min, og jeg har tatt fatt på den arbeidsoppgaven jeg har grua meg til i et halvt år. Godt jeg har utsatt det såpass lenge, siden det skal være ferdig på fredag ...
Postet 17-12-19 kl 10:02 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Du står i ein polarvind, polarjenta! Her er det ein vanlig tirsdag, utenom at eg skal ut og ete i kveld. Det er stas!
Postet 17-12-19 kl 10:06 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er i eksamensbobla, hjemmeeksamen er altoppslukende greier. Må huske å reise på jobb snart.
Postet 17-12-19 kl 10:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det høres litt gøy ut da Blondie, å være altoppslukende inni fagbobla. Heia Pingis, betryggende å høre at de faktisk sover og man kan jobbe mens man er hjemme med dem...
Postet 17-12-19 kl 10:14 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Jeg ligger nede for telling. Viktig å holde alle juletradisjoner.

Har gjemmekontor og skallebank i bihulene. Jeg hadde virkelig håpet at denne adventen her skulle jeg holde meg frisk, men kroppen min ville det annerledes. Trøsten er fyr i peisen, te i koppen og stillhet i huset...
Postet 17-12-19 kl 10:16 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Lykke til med valpen, Heilo.

På jobb og håper det snart roer seg - denne desember har bare forsvunnet og to do listen er like lang som den var i begynnelsen av måneden. Blæh!
Postet 17-12-19 kl 10:26 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Roligere enn vanlig på jobb så jeg benytter muligheten til å forberede årsoppgjør og rydde litt i bunkene på pulten

I kveld kommer studenten hjem på juleferie
Postet 17-12-19 kl 10:29 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Å hu hei. Alt er nede. Kan jeg få gå hjem da tro?
Postet 17-12-19 kl 11:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ja, Star! Jeg måtte kjøre hjem for å hente barn som hadde slått hodet på skolen. Ser heldigvis ut til å gå veldig greit da, ingen tegn på hjernerystelse så langt.
Postet 17-12-19 kl 13:39 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bare synd det var et møte nå nettopp og systemet kom selvsagt opp like før. Da får jeg dingle i halvannen time til.
Postet 17-12-19 kl 14:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nå er jeg ferdig med alle store deadlines før jul. Bare litt småplukk igjen. Kroppen skriker at jeg har juleferie og er ikke særlig villig til å ta seg av dette småplukket.
Postet 17-12-19 kl 14:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg skal visst i møter både her og der i januar. Inntil nå har nesten ingen villet prate med oss. Nå kommer jeg inn døren hos de aller fleste. Fortsatt gjenstår mye arbeid, men det er absolutt spennende tider på jobb. Snart tre års grunnarbeid begynner å gi litt resultater.
Postet 17-12-19 kl 15:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sluttet å virke for mange UKER siden og kjenner meg komplett uinteressert i alt som har med 2019 å gjøre. Det er litt prematurt dessverre.
Postet 17-12-19 kl 15:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt på jobb. Så langt litt roligere denne uka. Og det er bra. I dag hadde den lokale idrettsklubben spurt fint om de kunne servere julelunsj for barna. Så fra litt før kl. 13 var det servering av pølser og klementiner, saft og gløgg, men julemusikken runget ut over skolegården. At 95% av elevene er muslimer og ikke feirer jul spiller ingen rolle.

Men nå skal jeg hjem. Har fått hint om at det ikke er strøm på kjøkkenet. Sikkert sikringen som har gått, men vi har gammeldagse skrusikringer og barn som ikke har peiling (nytt sikringsskap når vi en eller annen gang går løs på rehabilitering av kjøkken + bad + vaskerom).
Postet 17-12-19 kl 16:44 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Tallulah sin avatar
Gikk inn på kjøpesenteret med tre poser, kom ut med to. Håper vedkommende som stakk av med den tredje vet å sette pris på dyr olivenolje, spekepølse og sauser fra Mathallen.
Postet 17-12-19 kl 18:50 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Åh, så ufattelig kjipt, Tally! Håper noen er ærlige og leverer den inn.
Postet 17-12-19 kl 20:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så kjipt, Tallulah! Men vet du at noen har tatt den? Jeg oppdaget også at jeg plutseligsnglet posen fra gullsmed på lørdag, men gikk de siste butikkstoppene baklengs, og i en av butikkene hadde jeg satt igjen posen. Snille butikkdamen hadde levert posen til servicesenteret!
Postet 17-12-19 kl 21:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg backtracket og spurte både i butikkene og i servicedesken, men nix.
Postet 17-12-19 kl 21:55 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no