Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 18-11-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Våknet tidlig (som alltid) og har fått fyrt opp, lest avisa, satt på vask/tørk og rettet fem tekster. Snart skøytebanen med Vesla og noen vennepar. Deilig med helg!
Postet 18-11-17 kl 08:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ligger på hotellrommet i folketeaterpassasjen og venter på at venninne skal våkne. Overrasket henne med å kidnappe henne i går tidlig med hotellhelg. Hun elsker overraskelser så tårene rant av glede da nordmøringen plutselig stod på verandaen sånn i åttetiden i går i Bærum. I går kveld var vi på habibi og i kveld skal vi møte en gjeng på Smia. OSLO
Postet 18-11-17 kl 09:17 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.
Jeg skal snart smøre glasur på kake som skal leveres til arrangement i forbindelse med 90 årsjubileum for fotballaget. Så skal jeg en tur å se om jeg finner meg en topp og bursdagsgave til broren min. Deretter skal vi på dette arrangementet som også er sesongavslutning for guttene. I kveld skal jeg på 90årsfest for nevnte lag.
Postet 18-11-17 kl 09:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Nittiårslag er det klasse over!

Meg og jenta skal på storsenteret ein tur. Det blir vel eit ødeland, som vanlig
Postet 18-11-17 kl 10:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.

Så herlig Vixen, kos dere.

Vi skal på fotballcup idag.
Men først kaffe.
Postet 18-11-17 kl 10:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Ungene skal til venner og leke, litt her og der. Jeg skal i alle fall handle mat og i kveld skal vi teste Domino’s pizza. Jeg likte den ikke da jeg bodde i USA, men den kan jo være god, nå.
Postet 18-11-17 kl 11:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Hvordan er det på mortavika i dag tro? Kommer ferjene til å gå som normalt?
Postet 18-11-17 kl 11:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er ferdig trent, spiser frokost og skal avgårde på lunsj med ei venninne. Ellers en rolig helg, det trengs. Lese avisen, fyre i ovnen, se på tv og lese litt pensum.
Postet 18-11-17 kl 11:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hellu.

I dag skal jeg strikke, være med ungene og lage mat i ny og ne. Og så har jeg en jobb på gang i dag som jeg regner ned gir en del telefoner.

Ah, sliten og lei! Må nok til noe ordentlig digg mat i dag.
Postet 18-11-17 kl 12:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg slipper visst å dra på fotballcup siden lillesøster ikke er helt i form.
Huff så leit.
Postet 18-11-17 kl 12:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen reiste på dagens første håndballkamp. Jeg koser meg med litt fargelegging. Siden minsten overnatter borte og eldste akkurat forsvant ut døra er jeg faktisk helt alene hjemme også. Det skjer ikke så alt for ofte. I kveld er det min tur til å reise på kamp. Man kan jo lure på hvem som synes det er en god idé å sette opp vanlig seriekamp for gutter 15 på lørdag kl. 19... Forrige helg var det kamp fredag kl. 20 og søndag kl. 19.30. Ja, ja.
Postet 18-11-17 kl 13:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sløv formiddag her, sov lenge og er fortsatt i pysjen. Videre plan er handle, skifte sengetøy, hente minste i bursdag. Konsert med mannens korps senere. Håper hodepinen gir seg før den tid.
Postet 18-11-17 kl 14:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har vært våken med falsk krupp-unge i natt, og etterpå sov jeg så lenge at jeg gikk glipp av et arrangement jeg hadde lyst til å dra på. Neinei. Jaja.
Postet 18-11-17 kl 14:29 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Lære seg klokka hadde vært en idé. 45 minutter før kl. 19.05 er ikke kl. 17.50... Kom ikke for sent i det minste.
Postet 18-11-17 kl 18:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Blånn da...

For fem dager siden var jeg hos tannlegen og fikk endelig fiksa de gjennomsiktige og hakkete fortennene mine. I dag klarte jeg å tygge ut en stor bit. Er det ikke rart hvor opptatt tunga blir av alt som er annerledes i munnen?
Postet 18-11-17 kl 19:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble storseier i kampen, så nå er alle blide igjen.
Postet 18-11-17 kl 22:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no