Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 13-11-17 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Vi har ikke kaffe! Kom frem til at det er litt sosialt uakseptabelt å gå til naboen halv seks, så jeg får på et vis overleve. Tror det blir tidlig avreise til jobb.
Postet 13-11-17 kl 07:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stakkars Blondie.

Jeg hadde heldigvis kaffe i morges. Ellers ville det vært ganske brutalt med frokost kl. 6.

Nå er jeg på jobb. Litt trett og sur fordi jeg må gjøre noe jeg ikke har lyst til. Men jeg har prokrastinert det lenge nok, så i dag må det bare til.

Det hjalp med hyggelig busstur med strikketøy og utsikt til litt julepynt på veien. Jeg har veldig lyst til å ta frem litt julemusikk snart kjenner jeg. Hjemme har jeg klementiner, stearinlys og julestrikketøy, så nå begynner det å komme.
Postet 13-11-17 kl 08:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er våken, tett i nesa og dårlig stemme. Lillebror har vondt i magen og diare, det har han hatt hver dag siden forrige onsdag. Jeg er glad vi skal legen i dag for dette tærer på. Vel snart levere han til besteforeldrene og meg og storebror på jobb/skole.
Postet 13-11-17 kl 08:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har endelig syklet til jobb igjen - det er altså så deilig og forfriskende! Til og med i minus 2. (Forrige uke var en ikke-sykle-uke av ulike årsaker.)

På planen: litt produksjon, mye regnskap og litt salgsarbeid. Til arbeid!
Postet 13-11-17 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Stakkars Blondie.
Alle ute av huset og jeg alene hjemme. Deilig. Super trøtt etter lite søvn i natt så mulig en dupp på sofaen ila dagen. Virker fristende.

Nå kaffe og god morgen Norge.
Postet 13-11-17 kl 08:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har heldigvis hjemmekontor første halvdel av dagen. Føler meg ikke klar til å møte verden riktig enda. Sykle-til-jobben er deilig Eia, men jammen er jeg god på å kvie meg likevel, særlig på denne tida av året. On the bright side: Nå er morgenyogaen så innarbeidet at underbevisstheten overstyrte gårkveldens beslutning om å sove litt ekstra og droppe yoga.
Postet 13-11-17 kl 09:33 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Sykemeldt fortsatt. Snart fysio, så litt jobb fra sofaen og å tenker jeg at det blir strikketøy og litt neflixing. (Håper jeg - hver gang jeg nevner strikketøy og netflix så skjer det noe. Tørketrommelen sier takk for seg og begynner å lukte seriøst svidd, eller pøbelprinsessen får migreneanfall og må hentes på skolen)
Postet 13-11-17 kl 09:35 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg oppgraderer Windows og er i tvil om det var lurt å sette i gang. Men fant ut det var et bedre tidspunkt enn i morgen kl. 12, da den uansett ville ha tvunget seg på. En nydelig, iskald morgen, solen er oppe og jeg har fått meg flere kopper kaffe allerede. Men det må mer til, kjenner jeg.
Postet 13-11-17 kl 09:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på jobb godt neddopa på smertestillende og har legetime kl 12. I går var jeg litt ivrig i tjenesten som håndballhjelpetrener og bar 10-åringen med overtråkk av banen. Det tålte ikke ryggen min og nå klarer jeg ikke å rette meg ut.

Det gjør dritvondt!
Postet 13-11-17 kl 10:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tjorven, har du prøvd linnex varmesalve?
Postet 13-11-17 kl 10:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Uff Tjorven, bra du skal til legen. God bedring til ryggen!
Postet 13-11-17 kl 10:12 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
God bedring, Tjorven! Ryggvondt er så møkk. Sist jeg hadde vondt, så brukte jeg Linnex varmesalve - og jeg vil AVbefale å få den på øyet. Jeg hadde fått på fingrene (typ klødd der salva var) og skulle ta på linser etterpå. Det er det jævligste jeg har vært med på! Øyet så ikke ut, det så ut som jeg hadde fått juling av torpedoer - og det ble tørt og væska masse. Måtte på legevakta. Fordelen er at den vonde ryggen ble nesten glemt en stakket stund.
Postet 13-11-17 kl 10:29 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar

Det var godt med helg. Skulle ønske den varte en dag ekstra, men det er en god trøst med hjemmekontor på mandag. Slipper å bruke tid på transport til jobb og kan sitte lunt og godt i egen stue.
Postet 13-11-17 kl 10:53 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg kom sent i dag og skal gå tidlig.

Utviklingssamtaler og dekkskifte står på planen i ettermiddag.
Postet 13-11-17 kl 11:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vil bare si at jeg har utsikt mot det karibiske hav og maler, det har jeg ikke gjort siden ungdomsskolen. Og i går svømte jeg i havet med ville skilpadder. Jeg er så misunnelig på meg selv!
Postet 13-11-17 kl 16:57 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Pelle, det høres helt helt vidunderlig ut! Hvor i karibien er du?
Postet 13-11-17 kl 17:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Curacao. Besøker venner som bor her, så alt er chill og de frakter meg til steder de synes jeg skal se. Kunne ikke hatt det bedre. Ihvertfall ikke når de har stort hus ved sjøen og svømmebasseng.
Postet 13-11-17 kl 17:26 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Legen ville ikke gi meg henvisning til kiropraktor, men ba meg heller spise mye og sterke smertestillende. Nå plager ikke ryggen meg lenger, men jeg er har kjøreforbud.
Postet 13-11-17 kl 18:43 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg ville forresten mye heller badet med skilpadder enn det tullet jeg holder på med for tiden.
Postet 13-11-17 kl 18:48 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pelle, kos deg masse, helt sikkert fortjent.
Postet 13-11-17 kl 23:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Kos deg Pelle! Vi var der på påskeferie for fem år siden, en deilig tur til et deilig sted.
Postet 14-11-17 kl 00:10 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no