Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 26-03-21 kl 08:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Fredag og snart påskeferie Så får vi heller tåle litt drittvær.....Nå snart trening.
Postet 26-03-21 kl 08:59 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Jeg hadde jo sendt morgenlevering med sjokolade til mine nærmeste på jobb og de er så glade. En nydelig start på dagen.
Postet 26-03-21 kl 09:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Straks avgårde til fysio før jobbing.
Postet 26-03-21 kl 09:11 av star star er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er sp nydelig gjort, Frøy! Her starter ferien i dag, og det er deilig. No må eg og jenta finne på litt koselige ting i dag, så skal du sjå at dette vert ein bra ferie. Juhuuuu!
Postet 26-03-21 kl 09:21 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fredag og regn og grått, men hey, det er straks helg. Påskeharen skal visst komme på jobb i dag, for første gang. Da er det jo typisk at jeg sitter hjemme.

Få planer for helgen; rydde rett og slett og kose oss inne siden det er meldt dårlig vær.
Postet 26-03-21 kl 09:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hodet mitt tok påskeferie i går etter å ha presentert to års arbeide på 20 minutter for de som skal bestemme hva som skjer videre. Det var en skikkelig mental utladning, så nå er jeg bare klar for ferie.

Jeg har et par møter, og så skal jeg gi blod kl 13. Etter det mistenker jeg at jeg tar helt fri.

Vi skal på hytta, men drar ikke før i morgen.
Postet 26-03-21 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Jeg har et tonn med arbeid og litt tekniske problemer, så det kan bli en lang dag. Men, siden den skal avsluttes med sushi og ferie, så kan jeg leve med det.
Postet 26-03-21 kl 09:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Fredag. F
Postet 26-03-21 kl 09:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag, og veldig mye å gjøre på jobb. Det blir nok ikke påskeferie før onsdag neste uke, nei, men det går helt fint.
Postet 26-03-21 kl 09:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Kaffe og more or less glade barn, jobbdag i ensomhet fylt av dritkjedelige oppgaver, men jeg gleder meg til å bli ferdig og kunne stryke noen bekymringer fra hjernebarkarkivet.
Postet 26-03-21 kl 09:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Antagelig påskens fineste vær i dag, og jeg har Teamsmøter hele dagen og null mulighet til å avspasere. :ilandsproblemer:
Postet 26-03-21 kl 09:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tipper at påskehilsenen fra jobb er ... nada! Eventuelt en gif av en kylling på Teams. Jeg er så glad for at jeg jobber sent og tidlig for all den takken.

Vel. Jeg har allerede inspirert unge sjeler digitalt, nå har jeg en halvtime før jeg skal angripe neste gjeng.

Unger og hund kommer i kveld da, så egentlig er jeg blid.
Postet 26-03-21 kl 09:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste dag på jobben i dag! Jeg jobber offisielt ut mnd, men neste uke blir det kun overvåking og evt videresending av mailer.

Kaffe og rydding i mapper og mailer står på planen for dagen, og noen hyggelige teamskaffedater med fine kollegaer også.
Postet 26-03-21 kl 09:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her blir det ikke noe F på en stund, men det er jo fint med fredag uansett!
Postet 26-03-21 kl 10:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skryter litt når jeg sier ferie jeg også, jeg har minst to rettebunker og to store studieoppgaver som skal gjøres. Jeg skal dog ikke lede noen Teams-møter!
Postet 26-03-21 kl 10:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Startet dagen med en koronatest på eldste. Nå er det litt jobbing og noen møter før jeg for en gangs skyld tar påskeferie hele uken.
Postet 26-03-21 kl 11:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg surrer nå og teller ned. Snart ferie!
Postet 26-03-21 kl 12:07 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag, negativ koronatest kom i går, så en tur innom fjernkontoret nå. Fått lest gjennom mailer som har kommet siste uken. Mentalt sett er jeg klar for ferie, og det er mye mer moro å prøve å løse påskenøtter enn å gjøre noe fornuftig..
Postet 26-03-21 kl 12:34 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Fredag! Snart F!

Vi handla for helga i går, jeg er gjennom alle rettebunkene og har stort sett opplegg på plass for uka etter påske, og nå gjenstår bare en digital økt med prosjektveiledning før det er pizza, krim og strikketøy. Så får det heller være at jeg har heldigital undervisning uka etter påske, siden ingen av øktene mine faller på dager aktuelle trinn er på skolen. Jaja.
Postet 26-03-21 kl 13:51 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sliter med tekniske problemer, og en helpdesk, som ikke kan ta ting over telefon, men må ha det på epost. Så ti eposter frem og tilbake fordi det ikke er så lett å forklare alt (og fordi de bruker tekniske termer, for de lever tydeligvis i en verden der alle kan deres fagspråk) og fremdeles er ingenting løst. Jeg får det sånn langsomt til, med masse triksing og ekstraarbeid, så da blir svaret at "ja, da er jo saken løst". Men det er den jo ikke når alt tar dobbelt så lang tid som det burde gjøre. Jeg holder på å falle sammen av irritasjon.
Postet 26-03-21 kl 14:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg må egentlig skrive ferdig et foredrag i dag for å slippe å jobbe i helga, men gjør jeg det?

Postet 26-03-21 kl 14:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Veldig laaaaaaaaaang teams lunsj i dag, men det gjorde så godt. Nå er det snart helg gitt.
Postet 26-03-21 kl 14:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ingen F i sikte foreløpig, men håper på mest mulig fri fra onsdag ettermiddag av. Frem til det er det bare å holde koken, men heldigvis er det helg snart!
Postet 26-03-21 kl 14:57 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no