Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 29-03-21 kl 09:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
På plass på hjemmekontoret; men det var tungt å stå opp. Regn og litt grått ute. Perfekt dag å jobbe på da. Ungene sover; det kan de bare få gjøre.
Postet 29-03-21 kl 09:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hepp, hepp! Ikke noe ferie her, jeg skal holde foredrag om en times tid. På Zoom, selvsagt. (Skulle egentlig vært i Mainz ...)
Postet 29-03-21 kl 09:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På fjellet og forsøker å få opp varmen i hytta. Høyt under taket er fancy, men tar tid å få det varmt i menneskehøyde.
Postet 29-03-21 kl 09:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen!

Her står jeg opp tidlig i påskeferien min for å være alene, og så står mannen opp også. Jeg skal ha helt fullstendig ferie nå, deretter jobbe i en liten uke og så er det ny jobb.
Postet 29-03-21 kl 09:53 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!
Her var det også tungt å stå opp i dag, så pass tungt at jeg drøyde det en halvtime, mer enn nok timer i timebanken så det går helt fint.

Ungene sover enda og det skal de få gjøre så lenge de vil i dag da det er temmelig grått og trist ute.
Postet 29-03-21 kl 09:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på jobb. En elev på AKS foreløpig. Maks 3 som kommer. Fire assistenter, vaktmester, sosiallærer og meg på jobb. Det plaskregner. Så da ble det bil til jobb.
Postet 29-03-21 kl 09:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God-ish formiddag, etter trøblete natt. Akkurat nå er jeg litt lei meg for at jeg ikke kunne ta hele uken fri likevel, men det skal nok gå. Resten av familien har fri, så jeg får mure meg inne.
Postet 29-03-21 kl 11:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg prøver å holde arbeidstida hellig denne uka. Det innebærer å IKKE jobbe mellom 8-16 for å kjenne på hvordan det er å ikke sitte foran en skjerm hele fu**ings dagen. Noen nærmer seg visst overload av både hjemmekontor og jobb. Jeg jobber på kvelden i stedet da, men det blir i det minste litt avveksling.
Postet 29-03-21 kl 11:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg jobber, og er i og for seg fornøyd med det. Er littegrann værsjuk og hadde foretrukket sol og tørre veier, men on the bright side - om det hadde slått til hadde jeg ikke vært fornøyd med å måtte jobbe.
Postet 29-03-21 kl 12:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
No var det liv her ja! Dagen var ikkje ein gong lagt ut då eg, før fuglane feis, var på vei ut for å få dekkskifte og å ta vårvasken på bilen. No har eg retta fem tekstar også, og er klar for resten av dagen. Påskeferie, altså!
Postet 29-03-21 kl 13:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har holdt foredraget mitt og synes jeg fortjener å vegetere litt, men det har jeg jo overhodet ikke tid til!
Postet 29-03-21 kl 13:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Så bra med dekkskift, Hondacrv. Er nok like greit å få bestilt time til det, ja. Kjører piggdekk. Så at i år (som i fjor) utsatte de når de må av, men jeg liker nå å få de av uansett. Får bli neste uke tenker jeg.
Postet 29-03-21 kl 13:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Må ha nye sommerdekk, har så vidt begynt å kikke etter. Ferdig på jobb for i dag. Nokre timars jobbing i morgon og, så tar eg påskeferie.
Postet 29-03-21 kl 14:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her skal det snart regne, så Herremannen og jeg var kjappe å komme oss ut på tur mens det fortsatt var fint. Han har også rukket å søke på et par bachelorstudier på BI. Frøkna har rukket både digital visning på leilighet og å spille frisbeegolf med noen venner. Jeg derimot, har ikke gjort noe fornuftig ut over turen.
Postet 29-03-21 kl 14:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
For noen fornuftige ungdom (eller de er jo voksne) du har, Stompa! Jeg jobber litt, men det er nokså rolig.

Mine unger kjeder seg litt allerede. En leser og den som kjeder seg plager den andre. Nå er han visst gått for å spille litt.
Postet 29-03-21 kl 14:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg har vært og tatt koronatest, har lekt litt med rokken jeg var og hentet i går, men er såpass elendig at jeg egentlig ikke orker. Så da ser jeg på rokker og vever på nett isteden.

Ungene sløver her og der, og det er ganske rolig faktisk. Kjæresten er på jobb. Jeg hadde jo tenkt å være litt mer entustiastisk mor nå i påskeferien, men det får vente gitt.
Postet 29-03-21 kl 15:28 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Har ikke F, men en liten kaffepause mellom oppgaver må man unne seg. Har lang liste, og kan nå sjekke ut et par oppgaver før jeg forhåpentligvis kan ta fri resten av påska.
Postet 29-03-21 kl 15:36 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ferdig med ett av tur-o kartene.
Postet 29-03-21 kl 15:42 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har fått tatt igjen litt jobb som ikke ble ferdig på fredag på grunn av haste-innkjøp av oppvaskmaskin. Nå er oppvaskmaskininstallatøren her og godt er det. Etter ei helg med oppvask på gamlemåten er vi godt forsynte!

Så er det ferie!
Postet 29-03-21 kl 16:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
God ferie, Nenne!
Postet 29-03-21 kl 16:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Endelig F her å.
Skal logge helt av, heller ta et skippertak til mandag.
Nå, en liten tur i sola før middag.
Postet 29-03-21 kl 17:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God mandag! Har F, men er litt innom og godkjenner timelister på jobbsystemet. Skal straks av gårde og handle litt kakeingredienser, har 20-åring i morgen!
Postet 29-03-21 kl 17:34 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no