Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 03-10-23 kl 06:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
God morgen fra ganske full buss hvor tre av fire seter som er uten folk, er med vesker/sekker. /
Postet 03-10-23 kl 07:17 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Er fysisk på jobb, mentalt - et helt annet spørsmål
Postet 03-10-23 kl 07:59 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobber på gjemmekontor før jeg skal overbevise noen andre om å ansette meg etter lunsj. Før det tenker jeg at jeg skal gjøre litt forebyggende kontorarbeid og så må jeg forberede noen vurderinger som kommer deisende i løpet av uka.
Postet 03-10-23 kl 08:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Starter dagen hjemme siden vovsen snart skal på årlig kontroll, så blir det kontoret etter det.
Postet 03-10-23 kl 08:15 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi, Blondie!

Jeg sov veldig godt i morges - klarte likevel å være på jobb 20 minutter etter oppvåkning og kun 5 minutter for sen. :stress:

Nå: litt mer kaffe, og så produksjon.
Postet 03-10-23 kl 08:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppgavejobbing og så skal jeg visst på noe "jobbgreier".
Postet 03-10-23 kl 08:18 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Blondie.

Jeg våknet kl. 4.30 i dag. Helt unødvendig. Så nå er jeg trett og sur. Men, jeg har på meg en veldig behagelig og pen ullgenser og det hjelper faktisk litt på følelsen av velvære. Nå skal jeg også snart få meg litt mer kaffe og prøve å få inn i noen litt greie arbeidsoppgaver for å komme i gang med dagen.
Postet 03-10-23 kl 08:19 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag drar min datter på høstferie, og i morgen tidlig drar mann og sønn på en annen høstferie. Jeg skal rett og slett være hjemme alene noen dager. Og det er helt stille på kontoret, så jeg lurer på om jeg skal avtale noen dager hvor jeg flekser ganske mye. Sjefen er i hvert fall veldig positivt innstilt. Det skulle bare mangle slik fleksitidskontoen min ser ut nå.

Målet er å tørre å gå ut på en golfrunde uten å ha følge av mannen min. Det er meldt fint vær på Østlandet, så det bør la seg gjøre.
Postet 03-10-23 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det gjekk ikkje så bra med soving i natt, så morgonen er slakk. Skulle klippe hekk i dag, men "dessverre" så regnar det. Får heller fortsette på å rydde kjellaren, eit prosjekt som kom i gang for å roe kroppen i går.
Postet 03-10-23 kl 09:44 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God formiddag.

Lykke til med intervju, Blondie
Jeg er for tiden litt sånn apatisk i forhold til alt som skulle vært gjort på jobben. Det bare renner inn og det er lett å prioritere de som roper høyest, noe som gjør at jobben som tar litt lenger tid og krever litt mer fokus sklir ut, men som bare MÅ fikses i løpet av et par uker. urk.
Postet 03-10-23 kl 10:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Mine to som har høstferie hjemme sover fortsatt. Jeg håper min sønn har lyst å bake noe, for jeg har lyst på hjemmebakst på hjemmekontoret.
Postet 03-10-23 kl 10:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg trodde jeg skulle få en dag uten forstyrrelser, men det bare renner inn med ting og tang.
Postet 03-10-23 kl 12:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg burde dra på jobbintervju oftere, det er jo utrolig hyggelig? Spennende jobb, veldig fine folk.
Postet 03-10-23 kl 13:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Krysser fingrene for at jobben blir din Blondie.

Jeg henger etter, månedsavslutning roter til planene mine.
Postet 03-10-23 kl 15:36 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på jobbreise og er helt svimete i hodet etter et langt møte som varte absolutt hele dagen. Jeg har med meg en graduate som skal læres opp og det er altså så mye av stammespråket vi tar for gitt som vi må forklare underveis. Han virker bare sånn passe interessert da, så vi får se hvor lenge han blir. Han fortalte vel mer eller mindre rett ut at han tok jobben fordi han hadde oversittet flere andre frister han skulle ha holdt. Så det er ikke sikkert han blir i denne jobben.
Postet 03-10-23 kl 15:57 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no