Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 15-10-23 kl 07:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Roadtrip til Storlien med eldste i dag. Viktigste formål er øvelseskjøring, nest viktigst å handle godis.
Postet 15-10-23 kl 08:50 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Heftig lørdag i går med sekretariatsarbeid på brytestevne. I dag blir det litt roligere. Sitter og jobber nå, så blir det litt kos med Frøkna, tur med venninne, og middag med farfar og bestemor, før Frøkna reiser tilbake til Oslo i kveldinga for å starte på skriving av bacheloroppgave i morra. Tar nok en løpetur på mølle når jeg har kjørt henne på flyplassen; gidder ikke løping ute i silregn. :svett:
Postet 15-10-23 kl 09:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er litt ør i dag, etter at jeg datt og slo bakhodet i går. :himler: Det tar på å være en kløne.
Postet 15-10-23 kl 10:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Å nei, Blondie

Var oppe tidlig for å sende eldste avgårde til London med engelskklassen.
Postet 15-10-23 kl 11:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Jeg har mamma her som støvsuger. Det får jeg ikke til på krykker. Må prøve meg på badet etterpå og skifte sengetøy,
Postet 15-10-23 kl 12:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg leker husmor. Så langt har jeg kokt eplemos, blåbærsyltetøy og rørt bringebær. Måtte rydde ut av fryseren litt. Må nok også lufte vettet litt etterpå.
Postet 15-10-23 kl 12:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Lyppa sin avatar
Jeg vasker vinterklærne som har hengt urørt i boden siden i vår. I dag er det ruskevær ute, så vi later oss. Det blir lasagne til middag, også tror jeg at jeg skal lage desser. Kanskje mandelkjernepudding eller gelé. Muligens bake opp litt rundstykker og sånt også i dag.
Postet 15-10-23 kl 12:29 av Lyppa Lyppa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her står klesvask og øving på programmet. Jeg tror jeg skal lage tilslørte bondepiker i dag. Det er sånn akkurat passe høst.
Postet 15-10-23 kl 13:00 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
For ein driftig gjeng dokker er! Eller, forsåvidt husarbeid her og, men det tar mannen seg av. Eg eksisterer. Jobb nok det.

Blondie, å slå hovudet er ikkje noko særleg. Ver obs om du føler deg verre.
Postet 15-10-23 kl 13:02 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Oppdatert 15-10-23 kl 14:52 av Syrinx
Gammel
star sin avatar
Oppgave. Nå må jeg få knota ned nok ord på en fornuftig måte. Dvs jeg må gå gjennom teksten/notater så det blir ordentlige setninger.
Postet 15-10-23 kl 13:18 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 15-10-23 kl 15:35 av star
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, jeg er ikke særlig driftig i dag, om det er noen trøst. Slenger rundt og lurer på om jeg skal gidde å henge opp klesvasken (som mannen satte på, ikke jeg). Det spørs.
Postet 15-10-23 kl 14:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Jeg burde legge på rent sengetøy før middag.
Postet 15-10-23 kl 15:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Hyggelige å høre hva alle gjør. Er litt høststemnining over aktivitetene (ok, kanskje ikke brytestevne, det greier jeg ikke å putte inn i noe årshjul ) Jeg har lunsjen med eldste datter, og psyker meg opp til bittelitt jobbing.
Postet 15-10-23 kl 15:34 av him him er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På toget på veg hjem.
Postet 15-10-23 kl 15:52 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Blondie! Håper du får hvilt hodet i dag!

Jeg vurderer engelsktekster, mens jeg sutrer og plager kollegene mine og får heiarop tilbake. Det hjelper, så det er vel bare å kaste seg over noen tekster til. Veldig imponert over husarbeid og husmoraktiviteter, sånt har jeg ikke hatt ork til på lenge!
Postet 15-10-23 kl 16:21 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 15-10-23 kl 16:28 av Matilda
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Søndag er vist blitt klesvaskedagen, så det har gått nokre maskiner i dag. Knota ned 1000 ord på oppgåva mi mens eg har bakt kvitløk i ovnen og laga kraft til blomkålsuppa. No må eg vel kanskje gjera noko meir med den maten og?
Postet 15-10-23 kl 16:51 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hovent kne, kul i bakhodet og har hatt noen runder med oppkast (beklager utbrodering). Er dog mye bedre nå, så jeg satser på at en rolig dag som denne får kroppen i vater igjen.

I morgen er den siste uka på denne jobben på en stund, det blir rart.
Postet 15-10-23 kl 17:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Oppkast etter hodeslag skal man ta alvorlig Blondie!

Jeg har hatt 5 jenter i badeland og på Peppes pizza for å feire lillesøster sin bursdag. En fin avrunding på en innholdsrik høstferie.
Postet 15-10-23 kl 17:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Blondie

Kom meg ut på løpetur i drittværet i morges. Hagl, regn og vind. Ganske kald etterpå kan man si...

Så noen timer i stallen. Arvingen passer en hest denne helgen, så da tok det noen timer

Nå ser vi på WorldCup fra Oslo Horse show. Imponerende at gamle Geir Gulliksen fremdels kan hevde seg.
Postet 15-10-23 kl 17:35 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Blondie: Jeg ville fått det sjekket, tenker da ift hjernerystelse. Hold deg unna skjerm og ro helt ned
Postet 15-10-23 kl 17:42 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no