Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 07-03-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks jobb, kort dag i dag og noen timer barnefri, ungene har besteforeldredag på onsdager. Men dette blir vel den siste før påske for de reiser til syden til helgen.
Postet 07-03-18 kl 08:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. Det er så digg å ha fått tilbake sykle-til-jobb-vanen!

I dag skal jeg først spore frakt, så produsere litt, og så artikkelproduksjon. Men først litt kaffe.
Postet 07-03-18 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Travel dag, men jeg har vært tidlig nok på jobb til at jeg kunne ha litt rolig tid med kaffe og epost (og litt FP), så jeg har det bra. Litt skummelt hvor mye jeg allerede gleder meg til helg.
Postet 07-03-18 kl 09:03 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen. Jeg når stadig nye dybder på motivasjonsskalaen, og orker knapt å skrive en setning, men nå må jeg snart i gang. Blæh! Gleder meg til ny jobb, men gruer meg til å forlate fine kolleger og medvirke til at presset vi har på oss blir enda større med en til som slutter.
Postet 07-03-18 kl 09:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det lå en sjokolade og ventet på plassen min da jeg kom på jobb i dag.
Postet 07-03-18 kl 09:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, har fått i kaffe, men tror jaggu jeg må ha mer. Ellers har jeg fått vært litt effektiv husmor på morgenkvisten. Nå effektiv jobbsøker.
Postet 07-03-18 kl 10:17 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi teller ned sammen, Addison. Og det høres ut som vi er omtrent like motiverte.

Jeg har vondt i hofta etter gårsdagens bootcamp. Håper det går raskt over.
Postet 07-03-18 kl 11:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er på nok en mastersamling og synes våren går for raskt.
Når jeg i tillegg fikk innleveringstider på master på mail igår så...

Jaja, bare å henge på.
Postet 07-03-18 kl 11:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er hjemme med to syke barn og en ukjent, gravid katt under sofaen. Drikker kaffe mens jeg prøver å legge en slagplan for hvordan fange sistnevnte, med hjelp av de to førstnevnte, uten at noen blir skadet eller traumatisert..
Postet 07-03-18 kl 13:25 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ai, Timar! Det er da man kjenner at man lever! Masse sympati og lykke til, jeg har ingen kloke råd dessverre (evt ringe dyrebeskyttelsen?)
Postet 07-03-18 kl 13:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oi Timar, her må det oppdateringer til. Jeg har heller ingen kloke råd.
Postet 07-03-18 kl 13:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Timar, har du et bur du kan bruke? Litt mat i kan kanskje hjelpe.
Postet 07-03-18 kl 13:54 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Katten ble fanget uten at andre enn jeg ble skadet, den hadde chip, eier kontaktet og katten sluppet av ved hjemmet sitt.

Den morsomme delen av historien er vel at den gravide katten viste seg å være en ganske så feit, kastrert hannkatt. Og at han har streifet hele 300 meter før han satte seg på trappa vår og ville inn. Det skal sies at dyrlegen tok med seg katta inn til en kollega for å bli helt enige om kjønn, og dyrepleieren var enig med meg i at det var en hunnkatt. Fortsatt er det nok like greit at jeg ikke driver med oppdrett.
Postet 07-03-18 kl 16:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Timar
Postet 07-03-18 kl 17:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Postet 07-03-18 kl 18:10 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Postet 07-03-18 kl 18:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Postet 07-03-18 kl 19:23 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Postet 07-03-18 kl 22:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no