Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 23-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!
Jeg kunne endelig sove lenge, og det trenger jeg noe veldig, men neida!

Skulle egentlig gjøre absolutt ikke'no denne helga, men nå sitter jeg her og ser på hvordan sola prøver å trenge gjennom møkkete vinduer. Nuvel, mer kaffe først, så får vi se.
Postet 23-03-19 kl 09:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig helg her, deilig, det er mer enn nok å gjøre.
Skrive skoleoppgave, mulig se en kamp, et lite ærend i byen, så får jeg se hvor langt energien rekker.

God lørdag.
Postet 23-03-19 kl 09:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Koret jeg er med i skal synge på et kortreff i dag, vi skal øve 12.30, spise lunsj, så er konserten kl 17. Lillebror skal i bursdag kl 18, så det er bittelitt logistikkproblemer, men det ordner seg nok.

Egentlig er det middag/fest etter konserten, men jeg tror jeg står over det, jeg har problemer med nakke og hode for tiden, så en kveld på sofaen frister mer.
Postet 23-03-19 kl 09:27 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
På konferanse, har vekslet fra sjarmerende natterangler til engasjert deltager ved hjelp av en tannpuss.

Jeg spår at dagen blir lang.
Postet 23-03-19 kl 09:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag er det seks år siden pappa døde. Det er så rart og trist pg vemodig. Litt ekstra sterkt i år for det var på ein lørdag, og eg kan liksom huske dagen var steg for steg. Denne tida er alltid rar, eg elskar våren, sola, påskeliljene som eg planter i trass kvar vår, og så er det dette innslaget av vemod, lengsel og sorg som ligg der....
Postet 23-03-19 kl 11:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hondacrv

Jeg har en på tur og en som sitter pal foran en skjerm eller to. Boller til heving for svigermor. Tror jeg må lage boller til oss selv etterpå.
Postet 23-03-19 kl 13:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra lekeland. Flere tenkte som meg, siden det er storm på vei og snøen har regnet bort.
Postet 23-03-19 kl 13:26 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no