Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 11-08-19 kl 09:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Da er jeg klar for å teste ut SUP.

Morgendagens aviser får meg dog til å bekymre meg om denne verdenen vi lever i. Skyting i norsk moské og drap på en ung kvinne.
Hvor mange råtne egg har vi i dette lille landet her?
Postet 11-08-19 kl 10:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Bare jeg og mini hjemme og han sover enda. Vi brukte lørdagskvelden på sykehuset for foten hans har blitt verre. Han stakk foten inni mannens sykkelhjul på mandag da han satt på bagasjebrettet. Ikke brudd, men mistenker leddbånd. Skikkelig hoven og grønnlig. Vondt. I tillegg et ganske stort sår. Så nå fikk han på stor skinne og beskjed om ro i ti dager før kontroll. Passer jo strålende nå rett etter ferien. Han skulle egentlig på fotballskole denne uka. Blir kjedelig for han dette stakkars.
Postet 11-08-19 kl 10:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen!

Vi har kjørt husets ferske student til Værnes og sendt henne avgårde til Bergen. Plutselig har vi bare ett hjemmeboende barn! Når fikk vi plutselig så store barn? Det er jo ikke lenge siden vi selv var ferske studenter her i Trondheim *knirk*

Jeg vingler mellom å begynne å male soverommet eller gå tur. Deilig temperatur, så jeg tror turlysten er større enn malelysten
Postet 11-08-19 kl 10:33 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Nyter en sløv helg.
Dagens planer er trening og gjøre litt forefallende arbeid.
Deilig.
Dagens middag blir på cafe tror jeg. Barnefri i et døgn så da blir det sånn.
Postet 11-08-19 kl 11:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sitter bare og sturer og leser alt jeg finner om skytingen i moskeen. Jeg bor rett i nærheten, så det går ekstra hardt innpå meg.

Jeg har ingen andre planer for dagen enn å løpe ei mil og så sette meg ned med mannen og ta noen avgjørelser ang. oppussing og vedlikehold. Det er så kjedelig og ubehagelig (jeg er så redd for å ta dumme valg) at jeg rett og slett gruer meg.
Postet 11-08-19 kl 11:06 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg syns det er helt skrekkelig det som skjedde, og skjønner godt at du kjenner ekstra på det, du som bor å nær, Divine.
Postet 11-08-19 kl 11:33 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Hun drepte er lillesøsteren på 17! Dette er bare grusomt.
Postet 11-08-19 kl 13:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det er utrolig trist det som har skjedd! Men også bra at det ikke ble verre.
Postet 11-08-19 kl 14:03 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har forlatt studenten i Trondheim. Trist og fint på en gang.
Postet 11-08-19 kl 14:04 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Vi har hentet hjem eldste som har vært på leir en hel uke på egenhånd. Hun er strålende fornøyd og har snakket så mye at minsten som har vært enebarn en uke fikk seg en liten knekk, siden han ikke slipper til.

Ellers leser jeg nyheter og prøver å skjønne hvor dette hatet kommer fra. Og hvor stokk dum han må ha vært som klarte å bomme så på tidspunktet. Heldigvis, altså. Vi bor i nærheten av stedet han har bodd og det gjør det ekstra ubehagelig og trist.
Postet 11-08-19 kl 15:09 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg tenker stadig vekk på at jeg er glad jeg i siste liten endret tidspunkt og rute for joggeturen min i går. Hadde jeg jogget som planlagt, ville jeg vært utenfor moskeen akkurat da politiet fikk den første meldingen. Sist det var skyting og drap her hadde jeg også endret joggeplaner i siste liten. Opprinnelig plan ville ha plassert meg mitt i det hele. Litt creepy.
Postet 11-08-19 kl 15:29 av Divine Divine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no