Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 13-11-21 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn jeg skal snart på løpetime, og håper å få jobba litt etterpå. Nå har hodet gått på tomgang i to uker, og jeg MÅ til bunns i rettebunkene nå, før jeg får inn nye. Satser på inspirasjon fra Frøkna, som sitter halve dagen og pugger anatomi.
Postet 13-11-21 kl 09:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg skal på bytur i dag med de beste folka. Men først litt frokost, kaffe og dagens oppdaterte internett.
Postet 13-11-21 kl 10:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag fra nyydelige Venezia! Vi har vært ute og gått i to timer allerede, i fantastisk morgenlys.
Postet 13-11-21 kl 10:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg skal jobbe hele helgen og det er egentlig helt greit, for jeg gleder meg til å bli ferdig med masse ting!

Jentungen skal bort, men først litt treg frokost hjemme, og forsøk på å bøte på skuffelsen i hennes øyne og stemme da hun skjønte at mammas bok med søte dyr og fugler egentlig er «Småviltguiden - artskunnskap for jegere».

«Skal du drepe søte harer? »

(Jeg har ikke tenkt til det. Sabla vanskelig å treffe de små hoppestokkene.)
Postet 13-11-21 kl 11:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vurderer ny IKEA tur. De har fått inn skapet, men nå vingler jeg igjen. Hemnes skoskap er høyere under slik at skoene vi bruker kan stå under, er lavere enn det vi har, har skuff til småting (strengt tatt ikke behov), men rommer bare 12 sko.
Ställ er det vi har (ødelagt), kan bruke om hull, tar 18 sko, ingen knotter å kræsje i (trang gang).
Jeg skulle ønske jeg ikke trengt et halvt års betenkningstid påalt mulig.
Postet 13-11-21 kl 11:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Legger inn noen timer jobbing fra spisestuekontoret. Det renner inn med oppdrag jeg ikke kan si nei til på arbeidsdager (jobb altså), men da får jeg jo ikke gjort de to store tunge faglige arbeidene med deadline 20.11 og 1.12. Det kjennes nesten som eksamensperiode dette.
Postet 13-11-21 kl 12:05 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det må handles fotballsko til guttungen (igjen).
Men først litt mer kaffe og nettaviser.
Postet 13-11-21 kl 13:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg holder på å koke pinnekjøtt, gleder meg som en unge.

Har ellers bakt ostekake til farsdagen i morgen, ellers gjort lite i dag.
Postet 13-11-21 kl 18:16 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Solgt en snøfreser og brukt pengene på å bestille ny seng til meg fra Ikea. Leveres rett før jul. Så har vi vært på besøk og hjulpet med pc og skal på nytt besøk om litt.
Postet 13-11-21 kl 18:57 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no