Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 28-08-23 kl 06:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Trøtt i trynet og på kontoret for en av ukas to kontordager. Regnvær og veldig lavt skydekke i Stavanger i dag.
Postet 28-08-23 kl 07:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på kontoret, gjør meg klar til dagens økt. Prøver å snike til meg litt mer kaffe.
Postet 28-08-23 kl 07:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, men i dag blir det bare halv dag. Knerten skal nemlig på det jeg håper er siste kontroll på Ullevål etter skaden han pådro seg ved nyttår. Han er fremdeles "bare" 15, så jeg får lov ti å være med. (Jeg tror han kommer til å gi meg lov etter bursdagen hans også. Den er om en måned.)
Postet 28-08-23 kl 08:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Også på kontoret. Supertrett, men i forholdsvis godt humør så jeg skal nok overleve dette også. Jeg har med treningsklær og et hårete mål om å trene de tre første dagene denne uken. Det skulle være hver dag, men så dukket det opp forpliktelser på ettermiddagen torsdag og fredag. Men, jeg trente i går, så om jeg klarer tre dager nå, så har jeg en god streak gående.
Postet 28-08-23 kl 08:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal på trening om et par timer. Håper det kan løse opp ryggen litt. Men vil tro det trigger mer. Antar ryggen er støl etter forrige mandag.
Postet 28-08-23 kl 08:17 av star star er aktiv nå
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen. Jeg er på spontantur til hytta. Kom hit i går ettermiddag, og drar hjem i dag. Har plukket masse sopp, og skalse ettrr mer av det +blåbær og tyttebær. Også kanskje tadet som nok blir årets siste bad. Godt med en sånn minipause.
Postet 28-08-23 kl 09:00 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal egentlig på kontoret i dag, men er ikke kommet så langt enda. Arbeidsdagen er begynt på hjemmekontor og så reiser jeg til kontoret for det ene møte som skal være på kontoret.
Postet 28-08-23 kl 09:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Snart klart for avdelingsmøte, hvor det skal kunngjøres at jeg får mer ansvar i en periode. Blir spennende og godt at det endelig skal offentliggjøres.
Postet 28-08-23 kl 09:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det er så j….mandag.
Postet 28-08-23 kl 10:17 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
tink
Postet 28-08-23 kl 10:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her også, Anda.
Postet 28-08-23 kl 11:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjelper det at jeg kan glede dere med at det bare finnes en mandag denne uken? :krampepositiv:
Postet 28-08-23 kl 11:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Sitat:
Hjelper det at jeg kan glede dere med at det bare finnes en mandag denne uken? :krampepositiv:
Takk for forsøket, men jeg ser at torsdagen har potensiale til en mandag nr 2.
Postet 28-08-23 kl 11:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det er vanvittig mye mas! Og alle skal ha alt nå eller helst i går.
Postet 28-08-23 kl 12:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no