Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 30-08-23 kl 06:30 av Kaffestuggu
Oppdatert 30-08-23 kl 07:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
«Jeg føler jeg bare trenger en chill morgen!» utbrøt ungdommen i dag og jeg sympatiserer. :trøtt:

Litt mer kaffe, så skal jeg svisje til jobb.
Postet 30-08-23 kl 07:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
I huset hos oss er det flere som ser frem til pensjonisttilværelsen .
Postet 30-08-23 kl 07:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar


Drukner i ordre. En langtidssykmeldt, en borte pga. sykt barn. To igjen til å effektuere ordre. Herlig!
Postet 30-08-23 kl 07:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemmekontor.
Ja, nei altså. Dugnad i ettermiddag.
Postet 30-08-23 kl 08:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret. Jeg har 8 møter mellom 9 og 14 i dag. Det er ikke praktisk gjennomførbart, så jeg har måtte delegere bort, korte ned og bortprioritere ting som egentlig er veldig viktig. Men jeg har visst i godt over et år at det ville bli sånn etter sommeren i år. Når vi bikker over i oktober, så håper jeg at det verste er over. :svett:

Jeg har tatt t-banen til byen sammen med knerten i dag. Det er veldig koselig å småprate med ham på denne måten, og jeg kjenner at jeg kan trives med å gjøre dette en gang eller to i uka. Enda en fordel med at han har begynt på vgs.
Postet 30-08-23 kl 08:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Småsykt hjemmekontor her. Det går en forkjølelsesbølge på kontoret og siden jeg ikke har noen møter i dag og travle dager de to neste, så tenkte jeg at mitt trette hode og vonde hals skulle få hvile seg litt i en myk spisetuestol. Jeg håper det hjelper. Jeg vil ikke bli mer syk.
Postet 30-08-23 kl 08:11 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
VGS eleven syntes hun bare kunne bli hjemme i senga i dag; vel, det får bli ditt valg svarte jeg. Hun stod selvsagt opp.

Sol og regn om hverandre. Rolig på jobb, så jeg er her inne.......I kveld skal vi ut på middag med jobb og markere at en av lederne slutter. Blir nok særdeles god mat og mye vin.
Postet 30-08-23 kl 08:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har fått to kopper kaffe og er klar for en effektiv arbeidsdag. Skal skrive to søknader som potensielt kan hente inn alt fra småpenger til et stykke på vei til et 8 millioners prosjekt. Jada, så neida. Heldigvis ingen andre møter eller avtaler på kalendere i dag da.
Postet 30-08-23 kl 08:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi hadde strikkekafe i går, og det var så fint å se hvordan de fant seg til rette og virkelig koste seg. Never mind at vi var så slitne at vi bare sank sammen i sofaen etterpå, og at inntjeningen var så som så. Men artig læll!
Postet 30-08-23 kl 09:04 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, blir en lang dag i dag. Etter jobb skal vi ha foredrag med Alexander Skadberg, det gleder jeg meg veldig til. Før det må vi rigge til og rydde etterpå, vi skal ha middag for medlemmene også, så det blir litt rydding etterpå.
Postet 30-08-23 kl 09:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar


Jeg er på kontoret og har noen haste-prøver jeg venter på å kunne mikroskopere. Hadde intervju kl. 8 i morges, så våknet kjapt. Hadde planer om å ansette i dag, men nå er det ansettelsesstopp i Helse Bergen, så jeg må vente på klarsignal fra høyere nivå.
Har hørt rykter om bedre vær i sikte og gleder meg til tur i kveld
Postet 30-08-23 kl 10:06 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ser også fram til pensjonisttilværelsen om noen og tjue år.

To-Do systemet mitt har sviktet (eller jeg har sviktet systemet mitt) og jeg er litt lost.

Jaja, litt mer kaffe hjelper sikkert.
Postet 30-08-23 kl 12:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Appelsin: Kan de kjøre ansettelsesstopp på prosesser som er i gang og nesten avsluttet?
Postet 30-08-23 kl 13:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tink: Jeg trodde ikke det på mandag, men så fikk jeg beskjed om at jeg likevel måtte holde igjen. Håper jeg ikke må gå med underbemanning utover høsten, det er alltid så kjipt.
Postet 30-08-23 kl 13:32 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no