Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 14-04-24 kl 05:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har vært oppe et par timer, og rukket både frokost og litt strikketid. Sol og fint ute, men voldsomt med vind, så det blir mest innetid i dag.
Postet 14-04-24 kl 09:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
DM med korpset til korpsungen idag. Sitte her og dingle til de skal på om 1 times tid. Orker ikke være lenge ute heller med den vinden.
Ellers en søndag med huslige sysler tenker jeg.
Postet 14-04-24 kl 11:21 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
DM her også. Men skal dra meg en halvtime til før jeg må stryke skjorte. Foreldrefest for trinnet til de minste i går som kjennes i kroppen i dag…
Postet 14-04-24 kl 11:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
DM her også. Og jammen gikk de av med seieren i sin divisjon.
Postet 14-04-24 kl 16:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer, Blånn!
Postet 14-04-24 kl 16:49 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer Blånn!

Hos oss var det JK så alle i sin gruppe fikk pris. Min var oppe og tok i ot prisen, og en av gardistende som delte ut prisen hadde spilt i vårt korps tidligere. Hen sa det til min som tok imot.
Postet 14-04-24 kl 17:19 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no