Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 22-02-17 kl 10:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar
Trodde det der skulle gjelde for vinteren i år, men neiggu kom den ikke i natt gitt! 10 + cm med deilig, tung, våt snø, allerede i ferd med å bli til gjørmete slaps på veiene. Jeje, blir vel vår i år også. Siste dag på kontoret før minivinterferie fra i morgen, bilen skal pakkes og vi skal over kjølen på ski.
Postet 22-02-17 kl 10:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også siste dag på kontoret før minivinterferie.

I dag brukte jeg nesten en time på å komme meg på jobb. Normalt sett tar det under halvtimen. Helt ny bussjåfør som ikke var så vant til å kjøre leddbuss, og når man da kjører feil utenfor Rådhuset (i Oslo) Det stod kø fra Rådhuset og langt opp i Kvadraturen.

Men jeg er på jobb og soler meg i glansen - for tiden er nemlig et bilde av meg headliner på hele selskapets intranett. Det er litt kult.
Postet 22-02-17 kl 10:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Hjemme hos meg var det kommet veldig mye snø i løpet av natten og jeg er mindre fornøyd med at mann og barn ikke er hjemme sånn at jeg må måke det selv.

Men pent er det når det er masse hvit snø over alt.
Postet 22-02-17 kl 11:12 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
15 cm våt snø lå og ventet i morges, til Villes store glede. Dermed fikk hun være hjemme for å leke ute i stedet for å måtte være med meg på kontoret - det kunne jeg godt tenkt meg å gjøre også...
Postet 22-02-17 kl 11:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Masse snø hos meg og, har ikke måkt en millimeter, jeg tok bånn gass ut av garasjen i stedet. Funket fint.

Dagens store spørsmål: Greier kidsa å sette sammen to Billy-hyller før jeg kommer hjem fra jobb? Uten å skade seg selv eller inventar?
Postet 22-02-17 kl 11:17 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ingen snø her, forhåpentligvis er det akkurat nok på fjellet til at vi kan vinterferie oss på ski neste uke. Har jeg sagt at jeg gleder meg til vinterferien som starter i helga?

Velvel, har drukket kaffe til frokost og på jobb, og nå er jeg lunsjsulten en time før tida. Jeg kommer til å sulte i hjel!
Postet 22-02-17 kl 11:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Sitat:
Masse snø hos meg og, har ikke måkt en millimeter, jeg tok bånn gass ut av garasjen i stedet. Funket fint.
Det var den taktikken jeg gikk for i dag tidlig også, men siden mann og barn ikke kommer hjem før vinterferien er over så må jeg nok måke når jeg kommer hjem.
Postet 22-02-17 kl 11:45 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Snø! Jeg måkte heller ikke. Har nå sendt følgende bestilling til ungene:
Oppgaver før jeg kommer hjem:
Mellomste: rydde kjøkken og stue
Storebror: måke snø fra trappa og ut til veien + foran garasjen
Minsten: tømme og bære ut søppel (også det som er utenfor posene), støvsuge stue og kjøkken.
Alle sammen: bære ned skittentøy (også det som ligger på badet) og sorter i lys og mørk vask. Legg frem klær dere skal ha med til Budor. Vi skal pakke i kveld.

Blir spennende å komme hjem.
Postet 22-02-17 kl 13:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg var ute og måkte før jeg dro på jobb. Jeg liker egentlig å måke, så det gikk helt fint.

I kveld skal jeg i bursdag, det blir koselig.
Postet 22-02-17 kl 14:14 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
Snø i februar er helt greit. Selvsagt er det ikke vår enda, og ikke skal det være det heller. Å våken til strålende sol etter et nattlig snøfall er toppen av lykke i februar.
Postet 22-02-17 kl 14:34 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har hyttekontor med sofaene fulle av sjuke unger rundt meg. En egen, to jeg er tante til. De er veldig fredelige, da, så med litt avbrudd av å sette frem bøtter og hente drikke og finne frem småsnacks jeg prøver å få dem til å spise, så er det vidunderlig stille og rolig her foran peisen, med tekopp og sjokolade (barnas snacksskåler er fortsatt omtrent fulle, min er helt tom. ).
Postet 22-02-17 kl 15:27 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Snø i februar er helt greit så lenge jeg slipper å måke den selv. Det er når jeg må måke snø selv at jeg blir litt grinete.
Postet 22-02-17 kl 15:42 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Vi får bare regn her i sør, passer meg ypperlig! Jeg ønsker meg helst vår.
Postet 22-02-17 kl 16:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Noe sier meg at du ikke akkurat er overlykkelig over komboen hjemme alene og masse nysnø, Adrienne? Litt sånn "jippi jeg er hjemme alene men kunne ikke den snøen holdt seg tli hælvete der den hører hjemme i tre dager til"?
Postet 22-02-17 kl 16:12 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Akkurat sånn, ja. Så jeg skal måke akkurat nok til å gå tørrskodd fra garasje til ytterdør og fra ytterdør nr. 2 til postkasse og søppelspann.
Postet 22-02-17 kl 16:42 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no