Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 10-10-16 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Så betyr at det er tirsdag i dag?

Jeg har høstferie, og starter showet med legetime for å høre om det er noe å gjøre med den vonde hælen min.
Postet 10-10-16 kl 09:13 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Denne uka blir tirsdag definitivt en dårligere dag enn mandag, så kan vi bare kansellere den også. Bitte?

Jeg har karret meg på jobb etter ei god høstferieuke. Kaffe, havregrøt og bittelitt innvilget surfetid før jeg må kaste meg over eposten fra forrige uke. Jeg må finne ut hvordan Trump kan ha overlevd nattas debatt!
Postet 10-10-16 kl 09:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Mann og barn har høstferie, og jeg var på kontoret kl 7! Urettferdig!
Postet 10-10-16 kl 09:24 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Oooh. Mandag. Enig - kan vi bare skippe den?

On the bright side; nestsiste seriekamp ute for Knøtto i dag.
Postet 10-10-16 kl 09:25 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Er trøtt i trynet etter nattens galskap, men kaffe, vettu, kaffe er stas.
Postet 10-10-16 kl 09:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg er på jobb, flere i flokken har høstferie. Jeg må få unna en viktig arbeidsoppgave i dag, så skal jeg avspasere resten av uka.
Postet 10-10-16 kl 09:39 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er i sengen, fortsatt ikke bra i magen. Slapp og svimmel. Har ikke tid til sånt! Men jobb er utelukket med denne formen.
Postet 10-10-16 kl 09:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Pjusker på alle som trenger det.

Ungene har høstferie og hjemme sammen med mannen. Jeg er på jobb og har flere titalls e-poster å svare på.
Postet 10-10-16 kl 09:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi har høstferie. Og med tenåringer er det nå sånn at begge de voksne er oppe og drikker kaffe og begge tenåringene er fremdeles i sengen.
Postet 10-10-16 kl 09:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På fjelltopp og kjører aggregat, livet kunne ha vært verre akkurat nå.
Postet 10-10-16 kl 10:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har sendt avgårde seksåringen på høstferie til besteforeldrene, og jeg savner henne allerede. Heldigvis er tiåringen hjemme, så nå skal jeg bake skoleboller til oss til formiddagsmat.
Postet 10-10-16 kl 10:34 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Hverdagen har det med å fike meg i fjeset innimellom. Denne uken er det tre fotballkamper, cup, sesongavslutning på fotball (som man selvsagt meldte seg til å arrangere i mangel på at noen tok ansvar), oppstart på vinteraktiviteter toppet med at to unger skal klargjøres til leirskole. Heldigvis har jeg bestemt meg for å bruke to dager til å sette i stand et barnerom.
Postet 10-10-16 kl 10:47 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Blæ-mandag.
En 6-åring som ikke ville stå opp, som ville fortsatt ha ferie. Kaldt, kaldt ute.
Jeg har ansatte som har ferie, jeg har ansatte som er syke.. je skjønner ikke hvordan vi skal få noe gjort..
Postet 10-10-16 kl 10:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Den nye bilen min blir losset omtrent nuh!, jeg venter på beskjed om den blir klar så jeg får hentet den før jeg reiser til Roma torsdag.
Postet 10-10-16 kl 11:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Her er det skikkelig mandag, tilbake på jobb etter en fantastisk høstuke i sydenland og dårlig med søvn i natt fordi stakkars hunden har blitt forkjølet og har hostet store deler av natten. Rett utenfor soveromsdøren min. Hund og mann er nå begge to hjemme med sykdom, mannen har hatt feber siden vi kom hjem på lørdag.
Postet 10-10-16 kl 11:45 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Høstferieuke, vi lader opp til å gjennomføre den store tannlegeturneen. 3 forskjellige tannlegebesøk hos tre ulike tannleger i to forskjellige byer, med timer 13.40, 13.45 og 14.00. Det SKAL gå.
Postet 10-10-16 kl 11:48 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
God ettermiddag. Høstferieuke, men ikke ferie. Tredjeklassingen krøp på alle fire ut døra i dag, fordi hun ikke ville på SFO. Og nektet å slippe taket i meg da vi kom fram. Har lovet henne å få være hjemme med søster i morgen, det hjalp.
Postet 10-10-16 kl 13:49 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hyggelig å komme hjem til familien i går. Hardt å komme seg på jobb igjen i dag. Nesten to uker uten jobb (men tett program) og en smule jet-lag, kombinert med en relativt omfattende jobb som jeg fikk i fanget i morges - det er godt det er kveld! Nå har jeg trent og er klar for sløving.
Postet 10-10-16 kl 21:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Vi nyter dagene i Kroatia

Vi bor i et supert hus i Mlini, og selv om det ikke er strålende vær hele tiden, har det vært mer enn bra nok. Vi er 5 barn og 3 voksne, og jeg priser meg lykkelig over store og selvstendige barn.

Postet 10-10-16 kl 21:51 av Nessie Nessie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no