Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 26-04-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Først! Syklet til jobb i solskinn, men litt crispy i dag også (jeg så noen biler med rim på).
Postet 26-04-18 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Naboen sto ute og skrapte frontruta da jeg gikk til bussen, så det har vært kaldt i natt. Men det ser ut til å bli fint vær, kanskje jeg kan få jobbet litt i hagen i ettermiddag.
Postet 26-04-18 kl 08:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. men har kaffe.
Postet 26-04-18 kl 09:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Stressa i hele kroppen, helt ekstremt hektisk på jobb, innspurt på studiet og jeg er mildt sagt dårlig forberedt til eksamen, og crazy times på hjemmebane med unger som skal hit og dit, bursdager, aktiviteter og ...
Javel, kort dag pga kurs, jeg har ikke tid til kurs.
Postet 26-04-18 kl 09:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I hear ya, Trixie! April er helt skrekkelig. Pust med magen!

Jeg har sovet noe som føles som femten sekunder i natt etter at en jobbkrise har fått bli med meg hjem i bevisstheten. Må forsøke å ordne opp i det i dag, det hadde vært fint med noe mer søvn kommende natt.
Postet 26-04-18 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Aptil har vært i overkant hektisk her og. Satser på det blir bedre over helga.

Jeg har nettopp våknet, temmelig tung i hodet etter en utrolig intensiv dag i Tromsø i går som inneholdt både reising, jobbing, fjelltur, sosialisering og dans. Det siste er jammen sjelden vare, særlig på en onsdag! Vurderer frokost, men mistenker jeg kommer til å angre.
Postet 26-04-18 kl 09:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Blæh, jeg begynner å bli syk. Vondt i halsen, ørene og panna = bihulevondt i emming...
Postet 26-04-18 kl 09:49 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Millen, håper det ikke blir verre!

Litt regn i luften her. Yngste sin klasse skulle på kino med klassen i dag, barnefilmfestival, og gledet seg.

Fikk akkurat innkalling til meddommer i Tingretten. Heldigvis passet dagen bra.
Postet 26-04-18 kl 09:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er så trøtt i dag. Helt bomull i hodet. Konformasjon på lørdag, så litt småstressa nå. Jei.
Postet 26-04-18 kl 10:22 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Bomull i hodet, jeg også. Stressa enda jeg egentlig har et lite pusterom på jobb med timer som "går av seg selv" og et opphold på noen få dager i rettebunkene (får inn mange nye de neste ukene, pluss 200 eksamensbesvarelser om en måned, så ingen fare for at jeg får lite å gjøre lenge framover ).
Postet 26-04-18 kl 10:34 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Sol sin avatar
Jeg er så lett til sinns etter gårsdagens avgjørelse at jeg bare egentlig er glad. Kjørte ungene til skolen for å få med hun som var halvpjusk. Kjørte sjuklingen hjem igjen ettersom hun ble gråere i trynet av bilturen. Bestemte meg for å dra på kontoret i steden for å jobbe hjemme når sjuklingen ligger på sofaen. Glemte et øyeblikk at jeg har telefonmøte i hele kantinas åpningstid, og tok ikke med mat. Bestilte legetime til ungen som er alt, alt for mye syk. Nå er det på tide å fortsette gårsdagens ringerunde til kollegaer og fortelle at jeg straks forsvinner. Akkurat den biten er litt tung.
Postet 26-04-18 kl 10:36 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Startet dagen med bursdagssang og gave på sengen til mannen, fikk med alle ungene og en av kattene, stor stas! I ettermiddag går ferden over fjellet, blir hentet av mann og minste i tretiden, så reiste kollektivt til jobb og fikk en god sightseeing-runde gjennom deler av Oslo jeg sjelden ferdes i lengre.
Postet 26-04-18 kl 10:51 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no