Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 05-06-21 kl 09:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobber, foreløpig inne. Tror jeg må ha hagekontor snart. Siste innspurt nå.
Postet 05-06-21 kl 10:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Har sovet første natt i nyoppusset soverom. Nå må bare den nye senga komme.

Dagens program: rydde ferdig etter oppussing, kjøre en tur på miljøtorget – og vurdere heldagsprøver fra dagen før streiken brøt ut.
Postet 05-06-21 kl 10:41 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er lørdag, alle karakterar er sett, og eg har fri. I tillegg har eg beisa 3*55 kvm terrasse siste veka, så no er det tid for tur. Så eg har fått med meg ein av bestisene på tur til et tjern oppi skogen her. Juhu!
Postet 05-06-21 kl 10:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Sol! Sommer! Skal kjøre 16-åringen på jobb om litt. Før det skal vi levere en gave til nabo som blir 40.
Postet 05-06-21 kl 10:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, jeg har hatt en stille morgenstund sammen med lydbok og strikketøy på verandaen. Nå må jeg en tur I sentrum med jentungen for å handle mat og sommertøy.
Postet 05-06-21 kl 10:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Frokost og kaffe er inntatt på terrassen. Ikke sol, men veldig fin temperatur. Planen for dagen er noe så kjedelig som husvask. Deretter et par ærender.
Postet 05-06-21 kl 11:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her nyter vi at vi endelig har en helg fri for lemping, vasking og sjøsjing. Stille før stormen – visning neste helg.
Postet 05-06-21 kl 11:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Rydding og vasking tok så lang tid at miljøtorget må utsettes til over helga. Nå må jeg komme i gang med 20 heldagsprøver.
Postet 05-06-21 kl 15:13 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Varmt! Vært og handlet mat, kjøpt ny vannkoker mm samt vasket et bad. Om litt skal 16-åringen hentes på jobb. Kanskje et kveldsbad, årets første?
Postet 05-06-21 kl 15:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Her er det ikke så varmt i dag, bare atten grader. Like greit, har mye å gjøre. Er både forside- og midsidepike i dag, artig!
Postet 05-06-21 kl 16:21 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no