Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 08-02-24 kl 05:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kaldt. Har 3 lag ull på overkroppen.
Huska å sette på motorvarmer på bilen. Guttungen ønsket visst skyss i ettermiddag/kveld for å hente litt utstyr.
Postet 08-02-24 kl 06:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Våknet til mer snø (visste det; det snødde tett i går kveld). Akkurat hatt elektriker her. Om en stund kommer det en og skal bytte filter i ventilasjonsanlegget.
Postet 08-02-24 kl 07:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Enda et vulkanutbrudd på Island! Årets sommerferie går dit, så spennende om vi får se dette live, det virker som det skjer noe hver måned nå.
Postet 08-02-24 kl 08:07 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.



Jeg har hatt en fin morgentur i ett snøfylt Bergen. Jeg kjører hverken bil eller rullestol, så for meg er snøen bare vakker.



Travle dager. Jeg har tatt på meg noen arbeidsoppgaver for en sykemeldt kollega, så det er nok å ta seg til. Heldigvis er det meste spennende.
Postet 08-02-24 kl 08:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
25 kalde i dag. Kan vi spole frem til våren? I år syns jeg vinteren har vært seig.
Postet 08-02-24 kl 09:10 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På jobb på skolen i dag. Har ikke så store planer i dag etter jobb.
Postet 08-02-24 kl 09:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Møter vegg i vegg hele dagen. Det er ikke helt forenelig med 50 % sykemelding.
Postet 08-02-24 kl 09:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Var 15 minus her på fjellet hvor jeg er denne uka. Har barrikadert oss med tepper rundt beina og pulsvanter. Frostroser på utsiden av vinduene er vakkert da.
Postet 08-02-24 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vekkeklokke (les: armbådsuret mitt) som vekker meg en gang mellom 6 og halv sju når den kjenner at jeg er mest "klar for å vekkes". I dag ventet den helt til halv sju, så jeg trengte nok den søvnen jeg kunne få. Jeg er veldig glad i den funksjonaliteten på klokka.

Jeg synes jobben min er litt traurig for tiden, så jeg synes det er kjipt å bruke så mye tid her. Men, men ... det er godt mulig at det kommer bedre perioder igjen. Jeg får håpe på det.
Postet 08-02-24 kl 09:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg syns denne vinteren har vært hard, altså. Sånn skikkelig "Gud hater deg"-vinter.
Postet 08-02-24 kl 10:21 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg synes også denne vinteren er hard. Legg til at jeg plutselig ikke har lyst til å gå på ski lenger. Nå kan våren egentlig bare komme, synes jeg.
Postet 08-02-24 kl 11:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, det er veldig mye vinter i år! Ganske deilig å være utenlandspendler og stikke av til +10 og vårblomster med jevne mellomrom ...
Postet 08-02-24 kl 12:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er egentlig fornøyd med vinteren, med unntak av de dagene det er isdekke. Får jeg godt og stødig underlag å gå på, kan jeg fint ta 15 kuldegrader på kjøpet.
Postet 08-02-24 kl 12:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har for tredje dag på rad hatt følelsen av at det er fredag. Før eller senere må jeg da få rett?
Postet 08-02-24 kl 12:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg føler at det er lørdag, egentlig. Og allikevel sitter jeg på UB og jobber som en flink liten hest?!
Postet 08-02-24 kl 13:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Siste dag i sola. Ryktes 10 minus hjemme, men sol i det minste. Og mor blir med hjem og sørger for morsdagsbakst til seg selv. Det er da noe.
Postet 08-02-24 kl 13:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fredag er jo beste dagen, Skilpadda. Så jammen er du heldig som har så mange fine hverdager .
Postet 08-02-24 kl 13:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
"de dagene det er isdekke" er hver eneste dag i Oslo. I ukesvis.
Postet 08-02-24 kl 14:52 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Hva slags klokke har du Tjorven?
Postet 08-02-24 kl 16:11 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fitbit Versa2

Akkurat den vekkefunksjonen er helt fantastisk.
Postet 08-02-24 kl 18:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg blir stressa bare jeg leser om den funksjonen. Jeg har et støtte kontrollbehov enn så, det er helt sikkert.
Postet 08-02-24 kl 19:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no